Starten kinderwens

[quote quote=10154063]
Hallo lieve dames,
Ik zou graag met jullie meeschrijven. Wij gaan proberen om zwanger te worden van ons 1e kindje. Ik ben 28 en mijn vriend 30.
Ik zit nu ook op het wachtbankje. Afgelopen November zijn we gestopt met de pil en dit is dus onze 2e ronde. Mijn vorige cyclus was 28 dagen.
Ik had mijn eisprong berekend aan de hand van mijn vorige cyclus en kwam uit dat ik afgelopen woensdag mijn eisprong zou hebben. Persoonlijk denk ik dat ik hem vrijdag heb gehad. Ik voelde namelijk krampen in mijn onderbuik al 2 dagen (en dit verdween die dag) en ook mijn cervixslijm was doorzichtig/wit en erg elastisch (aangezien ze zeggen dat je dan op je vruchtbaarst bent?)
Gerekend aan de hand van mijn laatste cyclus zou mijn NOD 23 januari zijn.
Spannend!!
Succes voor jullie allemaal!
Liefs Sabine
[/quote]
Dag Sabine!
Wij zitten zo'n beetje in dezelfde cyclus! Ik ben ook in november gestopt. Na een cyclus van 30 dagen denk ik ook dat ik vrijdag mijn eisprong had. Zelfde symptomen. Ook ik zou woensdag mijn eisprong gehad moeten hebben. Grappig dat het zo gelijk loopt! Hopen dat het voor ons allebei raak ik! Laat je het weten als je gaat testen?

En Noortjee gefeliciteerd! Meteen goed nieuws!

Dank jullie wel!
Wat ik vooral heb gemerkt als het gaat om de eisprong (ik kan dus enkel over 2 maanden spreken) is dat ik eerst een dag kramp voelde (ik dacht dat dat mijn eisprong was), maar dat ik volgens de ovulatietesten mijn eisprong pas 3 dagen later had. Het kan dus best zijn dat dit bij anderen ook zo is.

Gefeliciteerd noortjeee! Wat een supernieuws!

Wij hebben vanochtend bij de reumatoloog ook groen licht gekregen. Alles zag er perfect uit en bijna geen ontstekingen in mijn lijf meer. Dus wij kunnen beginnen haha :)
Voor mij eisprong enzo gebruik ik al een paar maanden de app "Flo". Daar is een kinderwensmodus en een zwangerschapsmodus om het zo maar te zeggen. Je geeft aan hoe lang je cyclus enzo duurt en de app geeft aan wanneer de meest vruchtbare dagen zijn. Ook kun je aangeven hoe je je voelt, happy, verdrietig, misselijk, etc. En hoe je vaginale afscheiding is. Ikzelf vind m heel erg fijn en het klopt ook elke maand. 

Gefeliciteerd Noortje! Leuk nieuws! Weet je al hoe je het je familie etc gaat vertellen? 

Gebruiker 712 Fijn dat jij nu ook groen licht hebt gekregen!

Meer die hier zwanger zijn en zich echt niet zwanger voelen? Mijn clearblue test gaf        2-3weken aan dus ben ongeveer 4/5 denk 4 weken. Maar heb helemaal geen symptomen. Ben daardoor erg onzeker!

De een heeft er meer last van dan de ander en de een voelt niet zo veel en de ander wel. Kan nog veranderen he! Heb je al een afspraak gemaakt bij de VK?

hi! Ik ben nieuw hier dus weet niet of ik het hier op mag zetten, maar wellicht dat jullie mij kunnen helpen!

Ik heb een vraagje. Ik ben sinds kort gestopt met mijn pil. Ben 22 December voor het laatst ongesteld geworden en ongeveer 5 januari m’n ei. In die periode meerdere keren sex gehad met mijn vriend, ook rond de ovulatie. Heb sinds een week last van onzettend veel kleine puistjes op mijn gezicht, tussen mijn borsten en mijn rug. Normaal heb ik nooit last van puistjes, echt nooit! Ik weet niet zo goed wat dit betekend. Ik moet in ieder geval rond nu ongesteld worden. Ik weet dat jullie niet kunnen zien of ik zwanger ben maar iemand een idee?

groetjes. 

@Dienannoniem
Ik had dat ook en kon het niet verklaren. Inmiddels 7 weken zwanger. Waren echt hele kleine puistjes (vooral op mijn borst) en zijn nu aan het wegtrekken. Het kan dus iets betekenen maar dat is voor iedereen anders en is dus geen garantie. Een vroege test kan wel de doorslag geven! 

Terug
Bovenaan