Starten kinderwens

@mariekesep
Bedankt voor je reactie! Had je verder last van andere symptomen? Ik heb namelijk verder nergens last van.. Af en toe een trekkerig gevoel in mn onderbuik maar verder voel ik me prima! Wanneer zou jij aanraden om te testen? Groetjes!

Ik denk dat het door het stoppen met de pil komt, heb er zelf ook last van (onzuivere huid op de kin). Wanneer ben je precies gestopt? Je eerste keer vloeien is een "onttrekkingsbloeding" en nog niet je echte ongesteldheid. Je hormoonhuishouding is weer aan het resetten denk ik.
Heb je je eisprong getest met ovulatietesters of op gevoel? Je kan er altijd een zwangerschapstest proberen, maar dat zou ik dan 2 weken doen na je eisprong. (ze zeggen dat je na je ovulatie met 14 dagen ongesteld wordt).

@magicone 

bedankt voor je reactie! Ik ben in November gestopt met de pil en toen idd ongesteld geworden. 22 December weer ongesteld geworden zonder het slikken van de pil. Ik heb sinds anderhalve week last van onzuiverheden op mijn hoofd, borst en rug. Ik zou oorspronkelijk rond 5 januari mijn eisprong hebben en een van deze dagen mijn menstruatie. 

Groetjes 

@Loesjee, ik heb ook weinig kwaaltjes hoor. Die misselijkheid en buikkramp is buikgriep geweest maar dat is nu gelukkig over. Heb alleen wat last van mijn borsten en mn bh's zitten niet meer zo lekker maar verder geen kwaaltjes. IK word er op zich niet onzeker van maar vind het wel heel spannend om de echo te gaan zien 6 feb. Heb de app zwangerschap+ gedownload en daar kun je informatie, filmpjes en plaatjes zien van de ontwikkeling enzo. Dan heb ik toch een beetje het idee dat wat er in me groeit. Rond dag 21 (3 weken na bevruchting) gaat het hartje al kloppen en dat is bij mij ergens begin deze week dus dat is wel heel spannend. Hopelijk zien we over een paar weekjes mooie hartactie op het echoscherm.
Heb jij al een afspraak gemaakt?

leia wat fijn dat je er zo positief in staat hoop dat mij dat ook nog gaat lukken haha! Bedankt ga de app gelijk downloaden. 
Spannend zeg de echo! Ik heb me net ingeschreven bij de verloskundige en als het goed is nemen ze dan zelf contact op met me! 

@Noortjeee gefeliciteerd!! ?
@Rowan, wat leuk dat we rond dezelfde dag zitten met onze eisprong en NOD ? 8Ik zal zeker laten weten als ik getest heb.. Heb nu nog niet echt symptomen die op een zwangerschap kunnen wijzen, alleen heel af en toe wat krampen onder in mijn buik.

Hallo,
hier ben ik weer.
Inmiddels nogsteeds niet ongesteld.. zit vandaag op dag 42 van mijn cyclus en nogsteeds niet ongesteld (1e keer)
Ik heb zowat dagelijks last van opkomend maagzuur. Paar keer snacht heftige krampen gehad laag in mn buik(baarmoeder?) 
Weten jullie hier raad mee ? T maakt me soms best onzeker... ben ik zwanger ? Ben ik nogsteeds (heftig) aan het ontpillen ??
Help me :)

Wat fijn dat er alweer wat vrouwen zwanger zijn! 
Ik had een week geleden mijn Nuvaring in moeten doen als ik niet was gestopt. Ontrekkingsbloeding was al gestopt voor die dag (niet anders dan normaal). Tot nu toe merk ik nog niet zoveel van dat ik de Nuvaring niet in heb, op enkel wat lichte kramp af en toe rechtsonder in mijn buik (vraag mij af of dat wellicht wat met eierstok te maken kan hebben). 
Verder voel ik mij nog niet anders dan normaal, benieuwd of ik nog wat ga merken van het ontringen!

Terug
Bovenaan