Starten kinderwens

Hi dames,
Misschien ook leuk voor jullie. Ik heb gisteren het tijdschrift van ouders van nu gekocht staan hele leuke dingen in en ook hoe je kindje er per week uit gaat zien misschien een tip ? Ik vind het in ieder geval leuk :)
X

Aanvullend op mijn vorige post:Het 'bloeden' is weer gestopt (3 dagen geduurd, minimaal) en heb verder helemaal geen andere symptomen. Er zitten een heleboel dingen in mijn hoofd en ik ga ze hier allemaal opschrijven want dan ben ik ze kwijt. Jullie zijn een soort van dagboek dat wel terugpraat hahaScenario 1: Het is niks, geen menstruatie en geen innesteling maar gewoon een bloedvaatje wat tijdens t vrijen geknapt is, dat betekent dat ik mn eisprong wel kan missen, omdat ik nu geen ovulatietesten doe. Dat zou jammer zijnScenario 2: Het is een zeer matige menstruatie en over een aantal dagen krijg ik weer een eisprong, daar kom ik alleen maar achter door ovualtietesten te doen vanaf over een paar dagen.Scenario 3: Het is een innestelingsbloeding en dan zijn we nu 4 dagen na het starten van de bloeding. Het is bruinig dus oud bloed en dan is de innesteling dus al geweest. Omdat ik niet weet wat mijn cyclus is heb ik geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn. Ook hier is de enige oplossing; testen. Maar ook weer niet te vroeg, want dan heb je nog niet genoeg HCG hormoon. We zitten wel al 4 dagen na innesteling. Voor een zwangerschapstest zou ik dus nog 3 dagen moeten wachten.Oke, hoofd is leeg. Plan: vanaf vandaag gewoon weer ovulatietesten doen, overzicht creëren en indien eisprong deze week uitblijft doe ik zaterdag of zondag (even kijken hoe het uitkomt) een zwangerschapstest (een week na de vorige negatieve). Als die dan negatief is moet ik gewoon weer normaal doen en back to basic.Toch lastig zo'n eerste ronde als je niet weet hoe je cyclus is.. Hebben jullie daar ook zo'n last van?

Hier ook zo.n probleem van allerlei symptomen... maar laat me echt niet gek maken. Volgende week normaal ongesteld dus hopen dat het ook komt zeker benieuwd misschien is het de 1e ronde wel raak ???? Spannend!!!

[quote quote=10143538]Hier ook zo.n probleem van allerlei symptomen… maar laat me echt niet gek maken. Volgende week normaal ongesteld dus hopen dat het ook komt zeker benieuwd misschien is het de 1e ronde wel raak ???? Spannend!!![/quote]@Loontje Hoe wist je tijdens de 1e ronde wanneer je eisprong was? Is dit ook je eerste ronde zonder pil/spiraaltje? of alleen de eerste ronde dat jullie echt proberen en heb je al langer geen anticonceptie meer?

Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Dus dit is de 1e ronde zonder pil. Nee geen idee heb dat ik gestopt ben een app gedownload die je cyclus normaal bijhoud. Dus het is nu eerst echt op de gok en dat is best vervelend het scheelt heel erg dat ik zelf 21 ben mijn vriend 24 dus we hebben in de week regelmatig sex ( hihi srry voor details ) maar dat hadden we ook al met pil gebruik dus niet perse nu omdat we graag kinderen willen. We hebben plezier en we zien wel wanneer het mag gebeuren??

[quote quote=10143555]Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Dus dit is de 1e ronde zonder pil. Nee geen idee heb dat ik gestopt ben een app gedownload die je cyclus normaal bijhoud. Dus het is nu eerst echt op de gok en dat is best vervelend het scheelt heel erg dat ik zelf 21 ben mijn vriend 24 dus we hebben in de week regelmatig sex ( hihi srry voor details ) maar dat hadden we ook al met pil gebruik dus niet perse nu omdat we graag kinderen willen. We hebben plezier en we zien wel wanneer het mag gebeuren??[/quote]Ik hoop toch dat de hoeveelheid seks die je hebt niet leeftijd gebonden is.. haha Dat belooft anders weinig goeds voor de toekomst (grapje natuurlijk). Spannend inderdaad wel. Hou ons op de hoogte, ik laat zondag weer van me horen.Fijn weekend alvast allemaal!!

Dat is waar hahaha. Maar ik las toevallig hier ook op het forum dat iemand van mijn leeftijd maar 1x in de 3 week sex heeft haha dusja dat is persoons verschillend natuurlijk hihi

Terug
Bovenaan