Hallo allemaal weer! @ Loontje, ik herken je klachten niet.. gaat het al wat beter?@ Sandra, welkom! Ik kom ook uit de regio Den Bosch, wat toevallig. Een kleine bloeding na het verwijderen van je spiraaltje kan ook komen door de handeling of omdat er een klein bloedvaatje kapot is gesprongen. Ben je van plan om ovulatietesten te doen of te temperaturen ofzo om je cyclus in beeld te brengen?Ik had jullie beloofd na mijn klaagzang van een paar dagen geleden te laten weten hoe het er voor staat.Ik ben verder gegaan met ovulatietesten. En laat die nou gister positief zijn geweest!!! Nu heb ik ergens gelezen dat als je zwanger bent je ovulatietesten ook positief zijn, dus heb voor de zekerheid vanmorgen maar een testje gedaan, helaas negatief, maar wel eisprong dus! Gezellig weekend hier^^ Aan de hand van mijn nieuwe bevindingen heb ik mijn app gereset en alles opnieuw ingevuld. Mijn NOD ligt nu met een geschatte cyclus van 31 dagen op 30 december. Met de kerst er dus nog vóór.... 'Gelukkig' moet ik werken met kerst en is dat een mooi excuus om niet te drinken. Spannend spannend.