Starten kinderwens

Jaaa het is zo ver.Vanochtend de laatste pil genomen, nu beginnen met ontpillen en maar wachten tot het zover is. Ik ben zo blij eindelijk beginnen met een grote wens van mij/ ons. Nu maar hopen en duimen dat het lukt.

Heb sinds 2 weken al best wat buikpijn. Maar vanmorgen werd het al erger en verlies op moment zomaar heel veel slijm ??? Dames die dit herkennen ?? Ook zo drukkend gevoel beneden net alsof er een blaasontsteking aan komt. En lijkt net alsof mijn eierstokken gewoon pijn doen. Is dit gek ? ??

Loontje ik heb ook veel steken in mijn buik gehad, en hoofdpijn. Ongeveer 2 weken na het nemen van mijn laatste pil. Duurde een week ofzo. Geen idee waarom, heb het op ontpillen gegooid.. nu overigens al een week nergens last van!

Hallo dames! Leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik heb mijn spiraal eind november (26nov) laten verwijderen en 28 november werdt ik meteen goed ongesteld (6 dagen lang) alleen tot mijn verbazing heb ik 8dec tm 11 dec last gehad van donkerblond verlies  ( 8 december seks gehad en daarna is het begonnen) nu nergens last meer van. Omdat je niet weet hoelang je cyclus is maakt het me wel onzeker of dit allemaal goed is , nod is 29 december volgens een app die ik heb en die is even gegokt op een normale cyclus van 28 dagen maar of dat ook zo is geen idee? Ik lees vanalles over hoe je het kan merken ect maar ik probeer het eerst nog even zo ook omdat je lichaam moet wennen dat de spiraal verwijderd is. Maar ik zeg eerlijk ik merk dat ik er veel meer mee bezig ben dan ik zou denken, en dat ik eigenlijk constant Aan zwanger worden denk! Fijn dat ik met jullie kan praten en verhalen kan delen omdat jullie in het zelfde schuitje zitten en met de “vriendenkring , collega’s, familie  ect kun je niets delen want wil ze graag verassen als het zover is! Ik zal even vertellen net als jullie wie ik ben ik ben Sandra en kom uit omgeving den bosch ik ben 28 jaar en mijn vriend 27 jaar we zijn nu 1,5 jaar samen maar onze kinderwens is heel groot. Hopelijk zijn we snel allemaal zwanger!succes meiden en hopelijk houden we contact liefs sandra 

Idd heel herkenbaar ik heb ook gedacht dat het kwaaltjes zijn na de pil/spiraal maar gaan jullie nu ook vanalles voelen ik heb al weken sinds mijn spiraal eruit is gevoelens in me buik, wat hoofdpijn maar ik denk dat ik teveel gefocust ben.. hopelijk wordt dat minder Succes meiden liefs Sandra 

Hallo allemaal weer! @ Loontje, ik herken je klachten niet.. gaat het al wat beter?@ Sandra, welkom! Ik kom ook uit de regio Den Bosch, wat toevallig. Een kleine bloeding na het verwijderen van je spiraaltje kan ook komen door de handeling of omdat er een klein bloedvaatje kapot is gesprongen. Ben je van plan om ovulatietesten te doen of te temperaturen ofzo om je cyclus in beeld te brengen?Ik had jullie beloofd na mijn klaagzang van een paar dagen geleden te laten weten hoe het er voor staat.Ik ben verder gegaan met ovulatietesten. En laat die nou gister positief zijn geweest!!! Nu heb ik ergens gelezen dat als je zwanger bent je ovulatietesten ook positief zijn, dus heb voor de zekerheid vanmorgen maar een testje gedaan, helaas negatief, maar wel eisprong dus! Gezellig weekend hier^^ Aan de hand van mijn nieuwe bevindingen heb ik mijn app gereset en alles opnieuw ingevuld. Mijn NOD ligt nu met een geschatte cyclus van 31 dagen op 30 december. Met de kerst er dus nog vóór.... 'Gelukkig' moet ik werken met kerst en is dat een mooi excuus om niet te drinken. Spannend spannend.

Ik heb een vraagje aan jullie.Ik ben gisteren gestopt met de pil en ga nu dus ontpillen maar hoe kan ik het beste mijn cyclus berekenen? Ik heb al een app op mijn tel gedownload en ingevuld maar dit is van toe ik de pil nog slikte. Ik zit eraan te denken om ook maar ovulatietesten te gaan kopen voor de zekerheid. Hoe weten jullie exact jullie cyclus?Groetjes Elena  

[quote quote=10144215]Ik heb een vraagje aan jullie. Ik ben gisteren gestopt met de pil en ga nu dus ontpillen maar hoe kan ik het beste mijn cyclus berekenen? Ik heb al een app op mijn tel gedownload en ingevuld maar dit is van toe ik de pil nog slikte. Ik zit eraan te denken om ook maar ovulatietesten te gaan kopen voor de zekerheid. Hoe weten jullie exact jullie cyclus? Groetjes Elena[/quote]Met de pil weet ik eigenlijk niet hoe dat werkt. Ik ken mijn cyclus ook niet, spiraaltje is eind november verwijderd. Om mijn cyclus te leren kennen doe ik dagelijks een ovulatietest. Wat er nu dus al 15 zijn geweest. Bij de action zijn ze best goedkoop 5 voor 1.50 ofzo dus dat heb ik er wel voor over om een beetje inzicht te krijgen.Gegevens invullen op zo'n app die niet in een gelijk situatie zijn geweest lijkt mij niet zinvol, dalijk ga je op basis van je oude gegevens er van uit dat je eisprong plaatsvindt terwijl dat misschien helemaal niet zo is. Het blijft toch een beetje zoeken hoor, dat is ook het onzekere en het geen wat voor veel twijfels zorgt.Succes! Laat je ons weten hoe t gaat?

Terug
Bovenaan