Starten kinderwens

Hee dames :)
Nou deed ik gewoon nu omdat ik voelde dat men baarmoedermond wat opener was toch even een ovulatietest maar dat streepje was niet zo duidelijk als vorige week. Zou ik dan toch goed hebben gezeten ?? En vorig weekend of de dagen erna mijn eisprong zou hebben gehad ? Maar dat de testen van action miss niet zo duidelijk zijn ??
Ik hoor het graag van jullie ervaring
X

Hey meiden!
Ik had net een beetje rood bloedverlies (4/5 dagen voor nod)! Had in mijn planner gezet dat áls ik een innestellingsbloeding zou krijgen het tussen gister en morgen zou moeten zijn. Heb geen ovulatietest gebruikt maar ik dacht te merken mijn eisprong te hebben vorige week.
Spannend!!!! Nu afwachten of het doorzet en ik te vroeg ongesteld word of... ??

Rowan wat spannend, hopelijk is het inderdaad een innestelingbloeding en geen vervroegde NOD! Ik duim met je mee voor goed nieuws, hopelijk mag je over 4/5 dagen melden dat je een positieve zwangerschapstest in handen hebt :)
Ik heb vooralsnog geen klachten die voor mijn gevoel op een zwangerschap kunnen duiden, maar je weet het natuurlijk nooit.. ik heb mijn NOD ergens tussen woensdag en vrijdag als het goed is dus mocht dat uitblijven, ga ik volgend weekend testen! 
Fingers crossed! 
Liefs Sabine

Hee meiden, 
ik lees veel mee, maar vind het soms lastig bijhouden haha.
Voor iedereen die zwanger is, Gefeliciteerd echt super leuk! Geniet ervan, en hopelijk vallen alle kwaaltjes mee.
ik had besloten nadat ik de eerste keer mijn eisprong gemist had, het deze keer wel goed bij te houden, ik voel het normaal gesproken wel altijd mijn eisprong maar op die momente voel ik me nooit zo top fit dat ik zin heb om te klussen, dit was gister ook weer het geval.
Maar we hebben natuurlijk wel geklust nadat ik heel blij werd van deze test. 
Wel twijfelde ik om die dag nog een test te doen, omdat ik dacht morgen zal ik dan wel me eisprong hebben, maar ik ging toch testen en zo zie je maar hoe snel ik wel een positieve test had, en blij dat we die avond ook nog geklust hebben, anders waren we waarschijnlijk vandaag te laat.
Nu hopen dat het goed uitpakt.
mijn volgende NOD is 2 februari zijn.
Ik blijf mee lezen en houd jullie op de hoogte :)
Fijn weekend!

Hoi allemaal! Na het stoppen met de pil in december heb ik gelijk mijn bloeding gehad. Nu was de vraag wanneer ik weer ongesteld zou worden gezien ik al ruim 10 jaar de pil heb gebruikt. Omdat wij een grote kinderwens hebben, hebben wij bijna om de dag geklust zoals werd aangeraden. Zo konden we naar mijn idee toch niet de eisprong missen. Vanmorgen had ik war buikkrampen en blijk ik toch ongesteld! Aan de ene kant heel fijn omdat ik dan weet dat ik weer een normale eisprong heb. Aan de andere kant betekent dit dat we toch de eisprong zijn misgelopen. Heb een cyclus van 25 dagen gehad nu. Ik heb ook meerdere ovulatietesten gebruikt maar die waren altijd negatief. Afwachten maar weer, dit was pas mijn eerste ronde. 
Liefs!

SabineP de bloeding is na dat van gisteren ook weer gestopt. Met lage rugpijn en staakjes in mijn buik begin ik steeds meer te denken dat dit toch de innesteling was! Nu maar hopen dat het goed gaat en het blijft zitten. Ik vind het zoooo spannend! Het is zo onrealistisch maar met al die tekenen wordt het zo echt.
Zal ik vanmiddag een vroege test scoren of heel geduldig afwachten? Wat zouden jullie doen??

Wat spannend Rowan! Ik ben ook erg benieuwd of het een innesteling was. Ik zou mezelf niet in kunnen houden om toch een test te doen, maar deze kan natuurlijk ook negatief uitvallen omdat het nog te vroeg is.. Succes, laat je het ons weten?

Terug
Bovenaan