Starten kinderwens

Ik ga proberen de eerste echo af te wachten en dan gaan we het vertellen tegen mijn zus, schoonouders en beste vrienden.. weet alleen niet of dat gaat lukken om zolang mijn mond te houden tegen mijn zus hihi!

Echt? Zo lang! Haha knap!! Ik kon me vanavond al bijna niet inhouden bij een vriendin ^^ het is nog éven ons geheimpje... en dat van jullie hahahaha

Hihi ja wij hebben de eer om het als eerste te weten na jou man/vriend ? jullie wisten het van mij eerder dan mijn vriend, die heb ik het meteen verteld toen hij uit zijn werk thuis kwam ? Zijn reactie was; *tranen in de ogen* en zei; dat had ik al een beetje gedacht omdat je een paar keer gezegd had dat je een beetje misselijk was en je van te voren dat nooit echt had ?
Uit welke provincie komen jullie eigenlijk? 

Nu ben ik wel echt overtuigd, het lijkt alsof het woordje "zwanger" de doorslag heeft gegeven hihi! ❤? benieuwd naar jou clearblue test Rowan ?

Sabine wat lief van je vriend! En zeker duidelijk! Ik heb vandaag de 3e test gedaan (een normale) en begin het toch te geloven ? ik haal vanmiddag een clearblue voor morgen en dan ben ik uitgetest.
Ik woon in Flevoland trouwens, en jullie?

Femstra dankjewel ?

Ik heb vanochtend de verloskundige gebeld, 18 februari heb ik mijn eerste afspraak staan ?? zooo spannend! Ze gaf aan dat ik nu ongeveer zo'n 4 weken zwanger ben, ze tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongesteldheid (je krijgt dus eigelijk 2 weken cadeau hihi)

Terug
Bovenaan