Starten kinderwens

Meiden! 
Vraagje! 
Ik maak me een beetje zorgen...
Het lijkt erop dat ik een beginnende / lichte blaasontsteking krijg.. 
Heeft iemand daar ervaring mee als zijnde klacht voor je zwanger raakt? 
Ik ben er wel gevoelig voor maar ik heb echt genoeg gedronken de laatste tijd dus dat kan het niet zijn, de kou zou evt. Wel kunnen.
Misschien iemand die dit weet ?

DAK  ik heb er zelf geen ervaring mee.. misschien kan je het beste even een plasje opvangen en langs de dokter brengen als je zelf dat gevoel hebt? Liever optijd ontdekken als het zo is ?

Dag DAK ik moet zeggen dat ik soms (klinkt raar) wel wat krampjes voel... daar beneden zegmaar. Ik heb vaak blaasonsteking gehad en het gevoel kwam er wel in de buurt van. Maar ik zou het voor de zekerheid laten checken inderdaad!

Hoi DAK!
Toevallig heb ik twee weken geleden ook een blaasontsteking gehad. Wij proberen ook zwanger te raken. Even naar de dokter voor een antibiotica kuurtje. Nitrofurantoine kan geen kwaad (mocht je toevallig al zwanger zijn). 

Groetjes! 

Ik denk dat ik het vertellen toch nog even uitstel... het boekje is nog niet binnen (ondanks de belofte; voor 11u besteld, morgen in huis) en mijn ouders hebben het even heel druk met opa en oma die niet lekker gaan. Dan hebben ze de rust er ook niet voor... misschien zondag en anders ergens komende week! Wordt nog lastig mijn mond te houden!

Idd Rowan, je geduld daarin wordt nu ook op de proef gesteld! Merk ook wel dat ik het het liefste al tegen iedereen wil vertellen hihi ? vervelend dat het niet zo goed gaat met je opa en oma! Ergens kan het juist ook helpen om leuk nieuws te brengen natuurlijk ?
Wordt dit het eerste kleinkind voor je ouders?

Terug
Bovenaan