Starten kinderwens

Wat leuk om met jullie nog mee te lezen dames! Grappig te lezen dat iedereen er toch anders in staat, wanneer te vertellen!
Rowan, wat jammer dat je het nog even voor je gaat houden. Maar het is wel fijn als ze wat rust hebben en ook echt van het nieuws kunnen genieten!
Sabine, heb jij al enig idee hoe het te vertellen?
Sandra, voor jou beginnen de dagen te korten. Extra spannend en lastig om te wachten.. die laatste dagen zijn het moeilijkst en duren het langst vind ik haha!
Ik kom ook uit Brabant ☺️

Tulpelientje ik had meer symptomen vlak na de bevruchting dan dat ik er nu heb ? ik ben toen wat bloed en bruin slijm verloren, misselijk geweest, moe en veel krampjes in mijn onderbuik (steekjes). Nu merk ik eigenlijk weinig meer ? af en toe een steekje en heel even misselijk/duizelig. Verder voelt het alsof er niks bijzonders gebeurt ? ook wel ff prima hoor. Kan erger ?
En ja Sabine het is even balen maar ik wil zelf ook de tijd en de rust hebben om er daarna even over te kunnen kletsen met ze. Ik vond het vanavond al erg moeilijk... ik at met mijn vader, tante en oom bij (andere) oma... en toen dacht ik steeds NIET ZEGGEN NIET ZEGGEN ??. Zo gek! En dan morgen met de hele familie op stap... We slaan ons er vast wel doorheen!

Oh, ja voor mijn ouders het eerste kleinkind. Mijn broer is 3.5 jaar ouder dan ik maar zijn vriendin weer 8 jaar jonger dan hij. Dat duurt nog wel even ?
Ik dácht dus ook het eerste achterkleinkind te krijgen maar mijn neef en zijn vrouw zijn net 2 maandjes eerder.

Anomi , dat kun je wel zeggen ja.. pfff dat het maar snel woensdag is ? nu beetje last van slecht slapen , gister avond vieze smaak na het tandenpoetsen en denk heltijd wat gerommel te voelen maar ja ik blijf een twijfelaar of me lichaam dit niet expres doet haha en de vorige maand dacht ik ook vanalles te voelen te merken en maakte mezelf gek! Dacht echt overtuigend deze maand ga ik dat niet doen maar die dagen voor nod pff om gek van te worden!!! Ik slaap dus ook gewoon zo slecht !  Hoe is het met jou nu?

Rowan spannend zeg lijkt me ook als je het weet en je zit bij je familie dat je dan denkt jullie moesten is weten dat ik niet in mijn eentje ben maar dat er een wonder in mijn buik zit super moeilijk om voor je te houden ! Maar ook wel weer spannend en leuk! Ik wens jou en Sabine een mooi moment om het tegen jullie beste vrienden en familie te vertellen
hoop dat ik echt aan kan sluiten bij jullie binnenkort! ???

Ja he tulpelientje! Wanneer is jou nod? En heb jij ergens last van? 
Ik baal echt enorm omdat ik elke maand toch weer hoop krijg ! Pff haha, maar zat nog maar in ronde 2 op naar ronde 3 ??

hopelijk voor jou wel snel goed nieuws !

Terug
Bovenaan