@sandra wat balen van je menstruatie! Is echt een klap in je gezicht elke keer dat je weer ongesteld wordt vindt ik. Stiekem hoop je toch dat het raak is!
@loontje succes met testen maandag, ik duim voor je!
@tulpelientje mijn NOD is ook 3 of 4 februari, de laatste week wachten duurt altijd het langst! Wacht je op je NOD of ga je eerder testen? Heb je al symptomen?
@Sabine wat vervelend dat je moest overgeven, maar dit is wel een teken van de zwangerschap natuurlijk dus dat is wel weer fijn. Hopenlijk trekt de misselijkheid een beetje weg! Vind het leuk dat we nog wat van jou en Rowan horen, ik ben benieuwd hoe de eerste afspraak bij de VK is!
@Rowan ik begrijp dat je het in alle rust wilt vertellen dat je ouders opa en oma worden. Lijkt me echt een heel speciaal moment! Geniet ervan en laat je ons de reactie van je ouders weten?
Hier is dus het laatste weekje wachten beginnen en had tot vrijdag 0,0 symptomen, maar vanaf zaterdag met vlagen misselijk en vanochtend ook weer. Ik weet niet of ik mezelf gek aan het maken ben maar ik hoop zo erg dat het raak is! Ik werd vanochtend ook super moe wakker, voelde echt alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden terwijl ik om half 11 ben gaan slapen. Heb wel hele drukken weken op mijn werk gehad (50+ uur werken) dus dat zal ook zeker een rol spelen. Vind het fijn om jullie verhalen dagelijks te lezen, kan ik het er toch met iemand (naast mijn man) over hebben. Geniet van jullie zondag en ik duim voor iedereen! ?