Starten kinderwens

sandra als het goed is 3 februari.. nog weekje wachten haha. Voor ons is dit ronde 5. Vorige ronde was ik er niet zoveel mee bezig, maar nu wel weer helaas.. alles lijkt nu op een symptoom haha. Maar rustig afwachten...

Balen Sandra! Is het niet veel te vroeg eigenlijk? Is het een duidelijke ongesteldheid? Ik hoop stiekem nog steeds met je mee ?

Anomi- voor mijn vriend hoeft het niet op een "overdreven" manier verteld te worden (zijn woorden) haha.. hij zegt is het gewoon vertellen niet al bijzonder genoeg? Maar goed ik wil er wel iets leuks van maken ? had een leuk idee gelezen om het  mijn zus en schoonbroer te vertellen (ik pas vaker op hun zoontje-mijn petekindje) en ga een foto van hem maken met mijn zwangerschapstest in de handen en dan maak ik een kaart van die foto met de tekst; papa en mama kijk eens wat ik bij tante en oom gevonden heb en misschien tevens meteen de vraag aan mijn zus erbij of ze peettante zou willen worden  (of dat doe ik wat later in de zwangerschap)?
Voor mijn schoonouders en schoonbroer wil ik ook nog iets bedenken, de rest vertellen we het zo ?

Tulpelientje ik had inderdaad ook wat steekjes onder in mijn buik en wat misselijk, geen bloedverlies gehad toen.. Nu alleen af en toe een vlaagje misselijk maar dat is heel goed te doen! 

Rowan ik snap wel wat je bedoeld, als je het verteld wil je er natuurlijk ook nog graag even over blijven vertellen ? merk ook wel dat ik het moeilijk vind om het nog niet te vertellen hoor.. maar wij hebben besloten dat als 18 februari het hartje klopt we het gaan vertellen tegen de mensen die het dichtst bij ons staan ?
Trouwens had je de clearblue nog gedaan vanochtend?

San-dra dankjewel! ? lijkt me inderdaad een speciaal moment! 
Balen van je menstruatie, maar weet je zeker dat het geen innesteling is aangezien je eigelijk pas woensdag ongesteld moest worden??

sandra. ik hoop voor jou een innestelling je bent anders wel erg voor met je menstruatie. Hopelijk is het geen menstruatie hihi. 
Ik moet vandaag normaal worden maar tot nu toe nog niks maar wel menstruatie krampen. Dus of het komt wel of het zijn andere krampen herkennen de dames dat ook ??

Xx

Lief jullie berichtjes meiden en hoopte zelf ook een innesteling bloeding maar ik ben echt goed ongesteld!! Echt heel erg meteen zelfs , dus helaas... ja nu cyclus van 28 dagen vorige keer 32 dus moeilijk waar ik nu vanuit moet gaan?? 
Ben vandaag ook super chagerijnig wel kut voor me vriend ( die moet alles aanhoren). 
Sabine wat een super leuk idee zeg!!! ? met je kleine petekindje dat is echt leuk bedacht ! 
Hoop jullie wel te blijven spreken en op naar de volgende ronde hoopte echt dat ik net achter jullie zat maar helaas! 

loontje spannend voor jou! Hoop dat jij de dames volgt en dat het n goed teken is dat je nog niet ongesteld bent! Heb je al getest? ??

San-dra had ook gehoopt dat je achter ons zou volgen! Ik duim voor je mee dat het volgende ronde ook bij jou mag lukken ?

Loontje heel veel succes morgen met de test, ben benieuwd! ?

Vandaag de eerste keer echt moeten overgeven van de misselijkheid ? en merk dat mijn borsten nu ook gevoelig worden en de tepels wat meer uitsteken (haha sorry dames ?)

@sandra wat balen van je menstruatie! Is echt een klap in je gezicht elke keer dat je weer ongesteld wordt vindt ik. Stiekem hoop je toch dat het raak is!
@loontje succes met testen maandag, ik duim voor je!
@tulpelientje mijn NOD is ook 3 of 4 februari, de laatste week wachten duurt altijd het langst! Wacht je op je NOD of ga je eerder testen? Heb je al symptomen? 
@Sabine wat vervelend dat je moest overgeven, maar dit is wel een teken van de zwangerschap natuurlijk dus dat is wel weer fijn. Hopenlijk trekt de misselijkheid een beetje weg! Vind het leuk dat we nog wat van jou en Rowan horen, ik ben benieuwd hoe de eerste afspraak bij de VK is!
@Rowan ik begrijp dat je het in alle rust wilt vertellen dat je ouders opa en oma worden. Lijkt me echt een heel speciaal moment! Geniet ervan en laat je ons de reactie van je ouders weten?
Hier is dus het laatste weekje wachten beginnen en had tot vrijdag 0,0 symptomen, maar vanaf zaterdag met vlagen misselijk en vanochtend ook weer. Ik weet niet of ik mezelf gek aan het maken ben maar ik hoop zo erg dat het raak is! Ik werd vanochtend ook super moe wakker, voelde echt alsof er een vrachtwagen over me heen was gereden terwijl ik om half 11 ben gaan slapen. Heb wel hele drukken weken op mijn werk gehad (50+ uur werken) dus dat zal ook zeker een rol spelen. Vind het fijn om jullie verhalen dagelijks te lezen, kan ik het er toch met iemand (naast mijn man) over hebben. Geniet van jullie zondag en ik duim voor iedereen! ?

Terug
Bovenaan