Starten kinderwens

idem ik probeer te wachten tot mijn nod, maar weet niet of dat gaat lukken haha.
Tja symptomen.. ik ben er denk ik teveel mee bezig dat ik alles een symptoom vind. Had gisteravond opeens veel afscheiding, wit en dun en wat klonterig (sorry haha). Volgens mij heb ik dat anders niet. En steeds raar gevoel in mijn maag.. maarja kan ook niks betekenen haha. En jij?

Balen Sandra! We duimen weer mee voor de volgende ronde!
Ik vind het ook leuk dat jullie zo betrokken zijn en lees graag jullie verhalen! Vanmiddag gaan we langs mijn ouders en daarna komt mijn schoonvader langs met zijn vriendin dus dan hebben we meteen een boel gehad! Zijn vriendin is doktersassistente dus die kan ons misschien ook opweg helpen qua verloskundige keuze ^^ We wachten nog even met de moeder van mijn vriend inlichten. Die is vrij instabiel en kan het (denken wij) niet geheim houden.
Ik word helemaal zenuwachtig als ik denk aan dat we het gaan vertellen! Het boekje van opa en oma pluis is binnen voor mijn ouders en voor zijn vader hebben we een rompertje van h&m met 'born in 2019' gehaald.
Ik heb gisteren de clearblue gedaan en die zei 1-2 weken maar ik denk zelf dat ik nu op 5 weken zit.
We konden ons niet inhouden gisteren in de h&m en hebben 3 warme pakjes gekocht in de aanbieding (dat gaat er nu allemaal weer uit en ons kindje komt, als alles goed mag gaan, in oktober dus dat komt mooi uit). Ik word zelf smoorverliefd van die vestjes met berenoortje maar om je vriend ermee te zien lopen met van die glimoogjes is echt goud waard ?.

@tulpelientje ik probeer ook te wachten tot volgende week zondag, heel misschien zaterdag al als ik mezelf niet kan bedwingen!
Verder qua symptomen tot vrijdag niks, maar sinds gisteren voel ik denk ik vanalles: beetje misselijk, steekjes rechtsonderin mijn buik, moe, maar ik ben er ook weer teveel mee bezig.. Bij alles denk ik nu hee wat is dit? Achja nog een weekje wachten. Laat je het weten als je gaat testen? 
@Rowan jij hebt een hele leuke dag vandaag denk ik! Ik zou ook zenuwachtig zijn, spannend! Super leuk dat je al wat pakjes heb gekocht, al die kleine babypakjes zijn zo lief. Willen jullie trouwens uiteindelijk al weten wat het wordt of houden jullie het een verassing of weten jullie het nog niet?

@San-dra Aah noo! Wat jammer, balen zeg!:( elke keer weer een domper die ongesteldheid.. Wel fijn dat het nu weer 28 dagen was!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen? We gaan maar eens goed klussen deze ronde;) gebruik jij ovulatietesten of ga je deze gebruiken? Ik ga ze deze ronde voor het eerst gebruiken, ben benieuwd..
lief trouwens dat je vraagt hoe het met mij gaat. Gaat nu weer oke hoor! Weer met volle moed deze ronde in. Gisteren was ik op de verjaardag van mijn broer (heeft 2 kindjes) en een vriend van hem heeft ook 2 kleine. Gaat dan toch wel door m’n hoofd dat ik niet kan wachten tot t zover is..
@Idem @loontje en @Tulpelientje voor jullie spannend!! Hopelijk zijn de vage kwaaltjes de eerste tekenen van een zwangerschap! Ik duim voor julie mee!
@Rowan leuk leuk!! Laat je ons weten hoe de reactie was, ben benieuwd. En heel erg leuk die berenpakjes inderdaad!! Je hebt groot gelijk, scheelt nu toch weer wat geld.

Rowan ik kan me voorstellen dat dat echt een *smelt* momentje is!
Veel plezier met het vertellen, zo leuk! ? ben benieuwd naar de reacties van jullie ouders!
wanneer was jou eerste dag van je laatste menstruatie? Als ik van mezelf reken zou ik nu 4 weken en 4 dagen zwanger zijn! Dus uitgerekende datum is voor nu 2 oktober ??

San-dra ik denk dat ik van 28 uit zou gaan? Omdat dat je laatste cylcus ook was.. maar wel moeilijk als het zo verschilt!

Idem Hopelijk duiden joh symptomen op een zwangerschap! ?
Ik vind het ook heel leuk om alles met jullie te delen en te horen hoe jullie je voelen, vooral omdat je het nu juist nog met niemand echt kan delen.. ?
Lijkt me zoo spannend de eerste afspraak als ze met de inwendige echo gaan kijken, voelt dan een beetje als "het moment van de waarheid"..
Uiteindelijk zouden wij wel graag willen weten wat het wordt, lijkt me wat makkelijker met het kamertje en kleertjes (vind het wel leuk om dan echt typisch jongetjes of meisjes dingen te kopen) ? we gaan dat dan ook gewoon delen met iedereen..

Wat een fantastische dag was het! Super druk dus ik lig nu gevloerd op de bank. Mijn moeder pakte het boekje uit en zei steeds tijdens het uitpakken 'je gaat toch niet raar doen he?' En mijn vader keek me aan, die wist genoeg. Nou huilen natuurlijk! Geweldig vonden ze het! Ze hadden het toch niet aan zien komen. Mijn moeder legde haar hand op mijn buik, heel bijzonder!
Daarna mijn vriends vader en vriendin. Die laatste riep meteen:'ik zei het toch!' Zijn vader zei: 'op deze dag heb ik gewacht, dat ik zo'n cadeautje zou krijgen!' Geweldig. Zij bestempelde zich meteen als bonus oma, helemaal prima ^^
Mijn laatste menstruatie was 26 dec. Daarvoor een cyclus van 30 dagen dus volgens de uitrekentool 4 oktober uitgerekend. We zien het wel :) mijn vriend heeft altijd gezegd het geslacht te willen weten, ik eigenlijk niet. Maar het is toch ook wel praktisch in de voorbereiding dus als het zover is willen we het wel weten denk ik.

Hallo lieve meiden!
Dankjewel voor jullie lieve berichten! Dat doet me goed:) heb nu wel even een rust weekje maar was natuurlijk liever zwanger! Ik ben ook super erg ongesteld maar heb ik altijd wel gehad , hadden jullie dit ook altijd? Merk dat ik meteen onzeker wordt of ik uberhout wel kinderen kan krijgen terwijl ik nog maar in ronde2 zat en nu naar ronde 3 ga. Op het begin was ik heel nuchter van we gaan ervoor en kan een jaar of langer gaan duren , maar vanaf het moment dat je begint is elke maand een teleurstelling die ongesteldheid !? maar ja we gaan vol goede moed verder!! Sorry voor me gezeur haha ?!!
Rowan groot gelijk dat je al wat leuke dingentjes hebt gescoord in de sale ik zit ook telkens te kijken en ze hebben zoveel leuke dingentjes!? ik smelt door al die kleertjes!! Kan oook niet wachten om daarvoor te shoppen! Maar dat is de goden verzoeken nu voor mij als ik alles al zou kopen ? eerst maar is ooit een positieve test hopen te krijgen!! En wat geweldig hoe iedereen reageerde lijkt me zo uniek speciaal moment zoiets vergeet je nooit meer. Over 10 jaar zeg je weet je nog toen we het vertelde!! Geniet van de leuke reacties!! En je vriend met glimoogjes en vol trots lijkt me ook geweldig! 
@anomi ja we gaan er weer samen voor!! Ik had vorige maand sensitest gebruikt maar had ook geen hele duidelijke streep dus ga deze maand zeker weer verder en ook eerder beginnen omdat ik nu een andere cyclus heb! Maar het vervelende is dat ik geen andere tijd kan doen ze adviseren smiddags maar op mijn werk kan ik de testen niet gaan doen dat is te opvallend ik zit nooit lang op de wc !! En werk in de kinderopvang dus kan ook niet veel van de groep af. Dus deed ze elke keer om 19:00 u savonds. En tuurlijk vraag ik hoe het gaat , maar we gaan er voor en hopelijk sluiten wij bij deze meiden volgende maand aan! :) veel succes en welke ovulatie testen ga jij gebruiken??

@sabine thnx! Ik ga inderdaad van 28 dagen uit en zal wel een beetje blijven schommelen ! Leuke maand oktober dan ben ik zelf ook jarig ! Haha

Sorry als ik iets gemist heb maar geniet van jullie zwangerschap! ?

Rowan wauw wat een leuke reacties! En wat mooi dat je moeder aan je buik voelde, lijkt me heel speciaal ? *tijdens het schrijven pink ik een traantje weg* (mijn mama is namelijk overleden dus zij mag deze periode helaas niet meemaken ?). Dus koester deze momenten vooral en geniet ervan dat jij dit wel gelukkig fijn met haar kan delen ?
Heb je ook al een tip gekregen over de verloskundige? Ben benieuwd wanneer jij de eerste echo hebt.. Benieuwd hoeveel dagen we ons dan nog verschillen?

San-dra Wij gingen er op dezelfde manier als jullie in, vrij nuchter.. we hadden ook zoiets van een jaartje zal het wel duren en alles wat eerder is zou super zijn! Maar ik herken je teleurstelling wel als je dan ongesteld bent.. hopelijk is het voor jou ook snel raak, volgende ronde, zit je misschien ook nog net in Oktober ?

Terug
Bovenaan