Starten kinderwens

Aaah Sabine een extra verdrietig moment! Maar ik weet zeker dat je moeder het mee krijgt en dat ze net zo trots is op je!! Super klote bij zon momenten natuurlijk elke dag maar nu wil je ook haar reactie weten! ? sterkte! Is je moeder allang overleden?
ja idd ik dacht echt dat ik veel nuchterder zou zijn maar valt me zwaar tegen! Hoeveelste ronde waren jullie allemaal zwanger? En gebruikten jullie ovulatietesten? Sorry als jullie dit al ooit gezegd hebben maar via mobiel helemaal terug scrolleen gaat lastig bij deze site vind ik. Ja oktober lijkt me een leuke maand! Maar november of december ook ik ben al heel blij als het lukt en de datum maakt me niets uit. Hoop natuurlijk nog op oktober als dat nog kan lukken!
liefss

San-dra alweer bijna 8 jaar geleden.. ik ben er ook van overtuigd dat ze het wel mee zal krijgen op haar manier! Probeer het te zien als een beschermengel die er hopelijk voor zorgt dat alles goed verloopt ? hoe moeilijk ook!
Voor mij was dit de 2e ronde en we hebben geen ovulatietesten gebruikt.. ik voelde beide keren redelijk goed wanneer ik de eisprong had

Hier nog steeds niet ongesteld en nog geen test gedaan.. ik kan toch elke keer die stap niet zetten op 1 of andere manier vind ik het doodeng hahaha
Hadden jullie dit ook ??

Loontje eens moet je de stap zetten hihi.. snap dat je bang bent voor een negatieve test hoor maar dan weet je wel ook waar je aan toe bent, nu blijf je denken wel/niet

Loontje eens moet je de stap zetten hihi.. snap dat je bang bent voor een negatieve test hoor maar dan weet je wel ook waar je aan toe bent, nu blijf je denken wel/niet

Loontje Ze zeggen wel dat de urine in de ochtend het meest geconcentreerd is en je dan dus de meeste kans hebt op een positieve test mocht je zwanger zijn.. Maar het kan wel.. mijn eerste positieve test was ook in de vroege avond vorige week! Ik hoop dat we nog goed nieuws van je krijgen vandaag ?

Terug
Bovenaan