Starten kinderwens

@loontje ik ben benieuwd...
@ rowan ik heb dat dus ook steeds dat gevoel dat ik er nog niet klaar voor ben en dan weer wel haha. Ik heb alles gewoon graag onder controle ?
@idem hoe is het nu met jouw symptomen? Ik had vandaag wat rugpijn en buikpijn.. het kan natuurlijk niks betekenen haha. Ben gewoon benieuwd naar jouw 'symptomen'.

Ik vind het ook super leuk jullie verhalen te lezen!!
De verloskundige heeft net gebeld (half 9 ofzo)! Normaal bellen ze niet 's avonds maar haar zoontje was ziek dus ze had het gewisseld. Ik was er wel blij mee! Scheelt gedoe met stiekem doen voor collega's en ik kon meteen wat vragen stellen. Dinsdag 19 februari heb ik mijn eerste echo ? De eerste is voor iedereen uit mijn stad in het ziekenhuis. Ik heb dan ook meteen intake en ga bij de gynacoloog langs. Hele reutemeteut gehad. Nog 3 weken!

Dankjewel lieve dames voor de lieve berichtjes! ? je moeder missen, vooral in deze periode in je leven is heel moeilijk! Ik probeer ook maar te denken dat ze bij me is en meekijkt naar deze mooie gebeurtenis!

magic-one gelukkig geen ervaring met endometriose ? heb jij er last van? Hopelijk kan je inderdaad komende maand je eisprong vinden! ?

Rowan hihi zoo spannend, ik had vrijdag al gebeld voor een afspraak en mag 18 februari in de avond gaan ?? dus je bent een dagje na mij! ? hopelijk zien we 2 mooie kloppende hartjes ?.. Woon je ver van het ziekenhuis dan aangezien je daar moet gaan bevallen?

Sabine nee een minuut of 10 rijden. Ik weet niet of ik daar moet bevallen. Denk dat ik het wel prettiger vind. Heb er wel rekening mee gehouden met mijn verzekering. Ook heb ik 1.5 jaar geleden een uitstrijkje gehad met pap 2. Ze hebben toen een biopt genomen om te onderzoeken maar dat kwam er toch goed uit. Ik zou deze zomer controle hebben maar mocht wel zwanger worden in de tussentijd. De verloskundige gaf aan dat ik hierdoor misschien meer controles zou hebben. Dat zou ik niet erg vinden, meer kansen ons kindje te bewonderen ^^ mijn moeder heeft wel baarmoederhalskanker gehad dus het is wel even spannend of alles goed is. Dat zien we dan over 3 weken wel. Wil geen beren op de weg zien!!
Wat leuk dat jij net een dagje eerder bent! Ik kom die maandag terug van een stedentrip met mijn moeder. Hadden we vorig jaar zomer al geboekt, hoe bestaat het dat je dat precies zo timed ? nog even afleiding voor de echo!

Hi dames.
Ik heb besloten morgen te gaan testen mocht ik nog niet ongesteld wezen.
Wat ik gek vond was dat ik zojuist naar de wc ging en opeens wit/roze afscheiding had.. geen bloed. Ook nog nooit gehad en heb ook constant last van mijn eierstok rechts.
Ik laat jullie het weten
X

Rowan ach jee, wat vervelend van die pap 2.. hopelijk is het nu weer goed! Gaan ze dat wel nog eens opnieuw bekijken? Vooral omdat je moeder het ook gehad heeft? Snap dat je geen beren op de weg wilt zien en inderdaad een voordeel van onder behandeling zijn bij de gynaecoloog betekend vaak wel meer controles en dus meer echo's ?
Dat heb je inderdaad wel goed getimed zeg hihi, heerlijk nog even afleiding en dan de dag erna meteen de echo als je terug bent.. hoop zo dat alles goed is bij ons beide!

Loontje spannend!!!! En knap dat je zo lang hebt kunnen wachten! Was mij niet gelukt hoor hihi ?
Dat wat je beschrijft kan misschien wel van een innesteling zijn geloof ik! Ik heb zelf helemaal geen bloedverlies gehad..
Zou jij dan achter ons aansluiten in de rij? Ik duim voor je mee dat je morgen een positieve test in handen mag hebben! ? ben heel benieuwd naar je volgende berichtje ?

Loontje succes morgen met testen!! Super spannend ? maar roze afscheiding is vaak een goed teken :) maar knap dat je het volhoud nog ?

En Rowan alleen maar extra fijn die controles en goed dat ze het doen! Extra vaak naar jullie wondertje kijken! ??
ik ben nog steeds goed ongesteld blij als het weer weg is en we weer kunnen gaan beginnen aan ronde 3!

liefs

Terug
Bovenaan