Starten met Clomid

Wij hebben ook relaxte avond. De twee jongste al poosje op bed en de oudste bijeen vriendje slapen.

Was een gezellige dag met de verjaardag van mijn jongste.

Durf maandag nog niet te testen. Hoop het wat langer vol te houden. Lijkt ook nog steeds geen menstruatie op gang te komen.  We wachten maar geduldig af.

Maandag gelukkig gewoon weer werken dus genoeg afleiding
 
Ja als je aan het werk bent denk je er sowieso veel minder over na. Vandaag mijn laatste pilletje en dan maar veel sex hebben in de hoop dat het raak is deze maand. Maar dat zou betekenen dat het meteen zo is en daar ga ik niet vanuit. Eerst maar eens kijken of ik volgende week mijn eisprong kan vinden. Dan zou ik al heel blij zijn!
 
Ja dat is wel belangrijk anders gaat het zo ie zo niet lukken. Maar te veel sex is ook niet goed voor de kwaliteit hihi.

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar een test doen durf ik niet...

Als ik van de week nog niet ga menstrueren meld ik me wel even bij m'n gynaecoloog. Zijn de buren . Ik werk op de poli ernaast. Moeten ze maar even bloed prikken ofzo
 
Ja dat is dan wel weer handig van jou werk. Maar als je menstruatie uit blijft is alleen maar goed nieuws toch? Want je hebt een eisprong gehad dus je moet of ongesteld worden of zwanger. Het komt nu wel echt dichtbij. Ga voor je duimen morgen.
 
Hoi

Even langs de poli gelopen. Waarschijnlijk te vroeg geweest.

Deze week nog afwachten, donderdag test doen. En als ik maandag nog niet ongesteld ben en een nagatieve test heb dan moet ik me weer melden. Ben misschien gewoon beetje te ongeduldig. Haha
 
Terug
Bovenaan