Starten met Clomid

Ik ben 40. Maar heb natuurlijk wel al twee kindjes. Maar daarom is het verlangen naar nog een kindje samen met m'n vriend niet kleiner.

Ik heb rond dag 13, 14 een eisprong gehad. En heb toen op dag 19 bloed moeten laten prikken en die bevestigde dat de eisprong had plaats gevonden.
 
Nee dat snap ik heel goed hoor! Dat heeft ook niets met leeftijd te maken toch. Ik ga vanaf morgen starten met de testen dan zit ik op dag 11. En probeer het gewoon sowieso een beetje om de dag te doen. Hoe voel jij je nu? Heb je al getest of nog steeds kunnen wachten?
 
Spannend hoor. Volgens mij is dat ook het beste. Om de dag. Om de twee dagen.

Heb me nog steeds kunnen beheersen.  Heb wel al vanaf maandagnacht die hoofdpijn die maar steeds blijft terugkomen.  Ben met vlagen misselijk. M'n darmen rommelen enorm. Ben moe. Heb heel veel witte/heldere afscheiding. Maar nog steeds geen menstruatie
 
Ow het komt nu wel echt dichtbij. Hoop zo voor je dat het morgen raak is. Maar kan bijna niet anders toch. Je hebt een eisprong gehad dus anders zou je nu allang ongesteld moeten worden.
 
Ja lijkt mij ook. Anders wel een heel lange cyclus. Als je het zou doorgelezen ben ik nu op cd 30.

Hoop ook op een positieve test. Anders maandag nog een keer. Is hij dan weer negatief moet ik me melden bij m'n dokter.
 
Ja maar hopelijk komt het nog niet zo ver. Normaal gesproken als je wel een eisprong hebt gehad en het is niet gelukt word je 14 dagen daarna ongesteld. En als je dat niet word dan moet die haast wel positief zijn toch.

Hoop dat je vannacht een beetje kan slapen, ik denk dat ik geen oog dicht zou doen als ik in jou schoenen stond!
 
Nou zal denk ik wel onrustig slapen. Hoop dat het snel ochtend wordt.

Maar wat zal de teleurstelling groot zijn als test negatief is. Dan snap ik er helemaal niets meer van.

Jij ook spannend morgen starten met testen. Neem geen ochtendurine. En niet te veel drinken dan wordt je urine te dun.

Liefs
 
Ik had gelezen dat je het beste in de middag kan testen. En ook dat je niet teveel moet drinken inderdaad! Zit er aan te denken om die van clearblue te halen. Zag dat ze redelijk duur waren maar wel heel betrouwbaar en dat het meerdere vruchtbare dagen aangeeft. Hoop zo erg dat ik deze maand een eisprong krijg. Anders zou het echt een teleurstelling zijn!
 
Terug
Bovenaan