Starten met Clomid

Morgen werken. Zaterdag verjaardag vieren van mijn jongste. Zondag nog geen plannen maar genoeg afleiding van de kids. Gelukkig.  Dan gaan inderdaad de dagen wat sneller.

Jij zal nog een week moeten wachten met testen voor de ovulatie.  Maar ga voor je duimen dat je weinig klachten van de bijwerkingen houd en dat je positief gaat testen op die ovulatie testen.

Liefs
 
Die ovulatietesten hebben voor bij heel goed gewerkt dus echt een tip als je niet zeker weet wanneer het is!

Ideaal zonnetje dat je zo goed als geen bijwerkingen hebt!

Ik geloof het nog steeds niet helemaal dat het gelukt is! Zo onwerkelijk! Wilde het zo graag en zijn dr 2 jaar mee bezig geweest. Ook beetje bang dat dr nog iets fout gaat. Maar sinds kort weet iedereen het en dat is ook super fijn! Jawel heb steeds meer last van misselijkheid en heel snel moe en duizelig en trillen op mn benen dat heb ik ook bijna de hele dag. Dus ben nog aan het kijken hoe ik hier allrmaal het beste mee om kan gaan.
 
<p style="text-align: left;">Ow fijn Danielle. En het is tenslotte ook al vrijdag dus het gaat heel snel. Ja duurt nog rond de 10 dagen voor dat ik een eisprong moet krijgen, maar zo lang ik weinig bijwerkingen heb gaat het goed zo.</p>
<p style="text-align: left;">Lieke ik kan me dat wel goed voorstellen, lijkt me ook heel onwerkelijk als je iets zo graag wilt en dat dat lukt. Hoe reageerde de mensen om je heen?</p>
 
Ja super blij. De meeste om ons heen weten de situatie ook dus die zijn echt super blij voor ons dat is wel erg leuk natuurlijk. En toch was het wel een verassing voor iedereen ☺
 
Ja super blij. De meeste om ons heen weten de situatie ook dus die zijn echt super blij voor ons dat is wel erg leuk natuurlijk. En toch was het wel een verassing voor iedereen ☺
 
Nee nog niet gelukkig. Moet er zometeen na het eten weer 1 innemen. Maar dat ik er niks van merk baart me dan ook weer zorgen. Heb dan een beetje het gevoel van straks werkt het niet. Maar er staat ook dat niet iedereen er bijwerkingen van krijgt dus  hoeft niks ergs te zijn.

Voor jou weer een dag verder inderdaad. Maandag komt steeds dichterbij. Nog steeds geen moeite om niet te testen?
 
Terug
Bovenaan