Starten met Clomid

Had ook tijdens het slikken geen tot weinig klachten. Dat kwam pas de dagen erna. Maar misschien krijg jij gewoon helemaal geen bijwerkingen.

Ja gaat wel steeds meer moeite kosten maar ze zijn nog steeds niet in huis. Vanaf morgen wel. Had ze online besteld. Vandaag bezorgd maar we waren niet thuis hahaha

Ook totaal niet het gevoel ongesteld te worden. Wel opgeblazen. Meer plassen. Beetje last van kramp in m'n benen. Vage klachten. Last van m'n buik.
 
Ja dat zijn zeker vage klachten. Maar er is ook geen pijl op te trekken. Soms houd je lichaam je echt voor de gek. Vanaf morgen zal het wel lastiger worden omdat de testen dan wel in huis zijn. Maar het zijn nog een paar dagen wachten dus dat zal vast goedkomen.
 
<p style="text-align: left;">Ja dat kan je wel zeggen. Ook vandaag paar keer naar wc omdat ik het gevoel had dat ik ging vloeien. Was iedere keer vals alarm. Wel veel slijm. Gelukkig morgen veel afleiding  
 
Ja dat gevoel had ik maandag ook. Was al een paar keer naar de wc gegaan maar telkens zat er niks.

Veel plezier vandaag. Nog maar 2 dagen te gaan tot maandag!!
 
Heb  me niet kunnen beheersen.  Maar test was negatief. Dus of ik was te vroeg en had niet de eerste urine of word binnenkort toch ongesteld.
 
Ow dat is wel balen. Maar het kan natuurlijk zijn dat je te vroeg was. Zou gewoon nog een paar dagen wachten en als je dan nog niet ongesteld bent dan nog een keer testen. Hopelijk word je niet ongesteld. Had je een vroege test of normale gedaan?
 
Had een vroege test. Maar kan inderdaad te vroeg zijn.

Had me toch moeten beheersen. Vind het zo stom dat ik me niet heb kunnen beheersen.

Hoe is het met jou? Morgen alweer je laatste tabletje.
 
Ja ik heb er net weer 1 genomen en morgen de laatste. Tot nu toe gaat het nog allemaal heel goed. Heb weinig last en hoef na morgen ook niks meer te slikken. Dus dan maar afwachten of ik ook echt een eisprong krijg.

We zijn net verhuist naar ons eerste koophuis dus we zitten hier nu lekker te genieten. Voor mij word het ook pas spannend op het moment dat ik een eisprong heb en daarna. In die periode zit jij natuurlijk nu. Wil je maandag als nog gaan testen of probeer je nog een paar dagen te wachten?
 
Terug
Bovenaan