Starten met Clomid

Nu wel weer beter! Had vannacht een heel onrustig gevoel. Heb ook echt heel slecht geslapen? Jij had dat ook toen je het slikte toch?

Ben nu helemaal klaar met die pillen dus hoop niet dat ik dat steeds hebt, zou echt heel vervelend zijn.
 
Ja daar heb ik ook last van gehad. Dat slechte slapen en onrust was wel snel weg na het stoppen. Ja je moet er wat voor over hebben. Is gewoon heftig die hormonen slikken.

We moeten er wat voor over hebben haha
 
Ja ik voel me al een stuk beter. Heb wel een beetje een raar gevoel in mijn onderbuik. Helemaal geen pijn maar gewoon een raar gevoel.

Hoe gaat het met jou? Hou je het nog vol om niet te testen?
 
Hoi

Fijn dat je je beter voelt.Dat gevoel heb ik ook in mijn onderbuik gehad.

Ik ben nog steeds niet aan het vloeien. Dus doe mijn best niet te testen. Alleen zijn de kinderen er ook donderdag. En over het algemeen zodra ze mij horen in de badkamer staan ze bij me in de badkamer. Beetje lastig om dan te testen hahaha. Morgen ochtend zijn ze er niet. Maar wil het niet te vroeg testen
 
Nee dat snap ik dat je niet te vroeg wilt testen. Want dan is het misschien onterecht negatief.

Hoop dat dat rare gevoel een goed teken is, en dat mijn eisprong binnenkort komt. Zal nog wel een aantal dagen duren want ik zit pas op dag 9. Maar voel me goed dus dat is fijn.

 
Ja over twee daagjes starten met testen met die ovulatie testen.  Hoop dat je snel een positieve test hebt. En dan gezellig "klussen". Haha

Mag ik vragen hoe jong je bent?

 
Ben net 26 geworden en jij? Ja vanaf donderdag ga ik starten met de testen. Ben heel erg benieuwd. Op welke dag kreeg jij je eisprong?
 
Terug
Bovenaan