Starten met Clomid

Test was negatief.  Helaas. Heb contact gehad met de poli. Gezien de uitslagen moet er nog gewoon menstruatie komen. Heb wel al voor dinsdag afspraak staan voor echo. Mocht ik nog ongesteld worden dan kan ik afspraak afzeggen.

Hoe is jou eerste test gegaan?
 
Ow wat klote zeg! Hoop dan maar voor je dat je menstruatie snel komt, dan kan je ook door naar de volgende ronde. Echt naar want je hebt er zolang op moeten wachten.

Mijn ovulatie test was ook negatief. Heb de clearblue gehaald. Maar zag pas later dat je deze met ochtendurine moet doen. Wel raar want alle andere ovulatie testen juist niet. Dus ga vanaf nu elke ochtend maar een testje doen. Ben zo bang dat ik geen eisprong krijg. Ik merk nu vooral dat ik heel onredelijk ben van die Clomid. Vooral tegen m'n vriend, heb echt een beetje met hem te doen.

Liefs
 
Dat heb ik ook gehad. Kon hem wel achter het behang plakken. Heb ook sorry tegen hem gezegd en dat het de hormonen waren.

Ja was wel een echte teleurstelling vanmorgen. Kunnen niet anders doen dan afwachten.

O ja dat is raar dat je deze wel met ochtend urine moet doen. Heb ze van de etos gebruikt en een keer van de kruitvat en was daar ook tevreden over. En is geloof ik de helft goedkoper. Hihi

Komt goed meis. Ook jij gaat hierbij een eisprong krijgen. X
 
Heb vanmorgen getest met ochtendurine en toen gaf die aan dat ik nu in mijn vruchtbare periode zit! Volgens mijn app klopt dat ook want ik zit nu op dag 12. Hoop zo dat ik 1 van deze dag een eisprong heb en dat het eitje ook echt springt.

Hoe voel jij je nu? Vind het zo rot voor je dat het deze maand niet gelukt is. Moet je nu ook weer door gaan met Clomid?

Liefs
 
O wat spannend. Maar als je positieve test hebt dan heb je een eisprong.  Omdat je dan een bepaald hormoon aanmaakt.

Ik zit nog steeds op m'n menstruatie te wachten en er komt gewoon helemaal niets. Maar als er weer een menstruatie komt moet ik weer verder met de clomid. Geeft wel gerust gevoel dat ik dinsdag al afspraak heb staan. Die mocht ik gewoon weer afbellen als ik in komende dagen toch gaan menstrueren. Dus we wachten af...
 
Ja hij geeft een paar dagen voor je eisprong aan dat je in de vruchtbare periode bent. En op de dag van de eisprong zelf geeft die het ook aan. Dus nu gewoon elke dag testen tot die de eisprong piek aangeeft. Als die komt natuurlijk, het kan als nog dat het eitje niet springt. Maar hij test inderdaad op het hormoon wat je aanmaakt bij een eisprong.

Balen dat je nog steeds niet ongesteld bent, je hoopt nu natuurlijk ook dat dat zo snel mogelijk komt. Dan kan je ook weer door en hopelijk is het die maand daarna raak.
 
Nou volgende dagen maar even blijven testen. Ben benieuwd. Had je al eens eerder ovulatie testen gebruikt?

Ja hoop ook snel meer duidelijkheid te krijgen. Heb nog nooit zo een lange cyclus van mezelf gehad. Zit nu op cd 32
 
Terug
Bovenaan