Starten met Clomid

Nee nog niet gebruikt. Door de pcos was er geen pijl op te trekken of en wanneer ik een eisprong had. Dus morgenochtend weer testen inderdaad. Merk wel dat ik het nu wel spannend vind.

Snap echt dat het vervelend is dat je nu ineens zo een lange cyclus hebt. Ik ben dat gewend mijn cyclus was soms wel 90 dagen. Daar word je echt helemaal niet vrolijk van.
 
Jeetje wat een verschil. 21 dagen of 90 dagen. Nee dan is er zeker niets van te zeggen. Maar nooit eerder met die klachten bij huisarts terecht gekomen?

Ga voor je duimen de komende dagen
 
Nee eigelijk niet. Toen ik aan de pil ging was ik 13 en afgelopen juni toen ik stopte was ik 25. Heb het de eerste maanden even aangekeken maar mijn eerste cyclus duurde 91 dagen en mijn tweede 42. Dus toen mijn tweede al veel korter duurde dacht ik misschien moet mijn lichaam even van de pil af. Maar toen mijn derde weer rond de 40 zat ben ik doorgezet naar de gyneacoloog. Uiteindelijk hebben ze toen de menstruatie opgewekt en werd ik op dag 82 ongesteld. Dus als ze niks hadden gedaan was het waarschijnlijk weer veel later geweest.</p>
<p style="text-align: left;">Vanmorgen heb ik weer getest en geeft nog steeds vruchtbare periode aan maar nog geen piek. Volgens mijn app moet ik die tussen morgen en dinsdag hebben dus ik ben heel benieuwd. Hoop zo dat een eitje springt. Hoe is het met jou? Inmiddels al ongesteld geworden?
 
O ja dan weet je het ook niet. Lang leve de pil. Ben je wel heel fijn snel doorgezet naar de gynaecoloog.  Ken ook iemand met deze problemen en die is eerst poos bij huisarts bezig geweest....

Nee ben nog steeds niet ongesteld. Had wel vanmorgen met afvegen wat sliertjes bruin in het slijm zitten. En daarna weer helemaal niets. Dus hoop dat dat het begin is. Dan kunnen we ook weer verder.  Zo het gevoel dat er zoveel tijd verloren gaat.

Maar spannend dat hij nog geen piek aangeeft. Komt vast wel goed
 
Ja dat was inderdaad wel fijn. Toen ik vertelde dat ik een kinderwens had toen ben ik eigelijk meteen doorgezet.

Dat gevoel ken ik wel. Met zulke lange cyclussen zoals ik had was het echt een drama. Maar hopelijk gaat het nu de goede kant op.
 
Ja ik snap je. Zo vrolijk word je er inderdaad niet van. Elke keer als ik nu een beetje chaggerijnig ben zegt m'n vriend komt dat weer door die pillen?

Soms zeg ik gewoon ja haha, maar weet eigelijk niet eens zeker of het daardoor komt maar het heeft er zeker mee te maken.

Echt super balen dat het bij jou deze maand niet gelukt is. En heel vreemd dat je menstruatie maar niet komt. Hoop dat jij ook heel snel weer door kunt.
 
Nou de laatste uren gebeurd er weer helemaal niets. Weer helemaal schoon.

Denkt dat ik dinsdag weer bij de gynaecoloog zit.

Haha laat hem maar even in de waan.

Had je trouwens de diagnose pcos snel. Of moet je dan veel onderzoeken ondergaan?
 
Terug
Bovenaan