Starten met Clomid

Ja ik kreeg de diagnose eigelijk meteen. De bekenste symptomen zijn het uitblijven van menstruatie en meerdere eiblaasjes ipv 1 eicel die dominant word. Dat was het gene waar ik last van had. Andere symptomen zijn acne en overbeharing maar daar heb ik totaal geen last van. Bij mij lag het echt aan m'n menstruatie.

Vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Maar dinsdag kan je gelukkig al terecht en het is nu al zaterdagavond dus dat gaat zo voorbij!

 
Dag dames,

Ik ben ook bezig met clomid en dit is mijn 5e ronde clomid. De eerste ronde 50 mg, wat niet aansloeg en nu al 4 rondes 100mg wat normaal gesproken goed aansloeg. Nu ben ik 10 dagen overtijd en heb 2x negatief getest, dus is het een beetje afwachten..
 
Hi Sey u,

Ow dat is spannend! Op welke dag krijg je meestal een eisprong?

Ik zit nu in m'n eerste ronde op dag 14. Ben nu aan het testen voor m'n eisprong. Zit wel in m'n vruchtbare periode maar eisprong nog niet gevonden.
 
Ik denk dat mijn eisprong meestal plaatsvindt tussen cyclusdag 17 en 20.

Ik wacht af inderdaad, maar heb niet echt hoop..

Ik hoop dat het bij jou wel meteen raak is in de eerste ronde ;)
 
Ja dat zou echt zo fijn zijn! Maar daar ga ik uiteraard niet van uit hoor. Eerst maar eens mijn eisprong vinden. Heb je veel bijwerkingen van de Clomid?
 
Ow dat is wel fijn! Ik werd er soms wel een beetje onredelijk van. Maar verder gaat het ook wel. Hoop voor je dat het heel snel raak is!
 
Hoi

Hoe is het met je testen? Je zou nu denk ik zo ongeveer toch eisprong moeten hebben toch.  Spannend hoor.

Hier gebeurt gewoon helemaal niets....
 
Terug
Bovenaan