Starten met Clomid

Nog steeds bezig, hij geeft nog steeds vruchtbare periode aan maar nog geen piek gevonden. Inmiddels al 4 dagen. Las wel dat je ook een piek kunt hebben zonder dat die het aangeeft. Maar weet natuurlijk niet of het zo is. Ik blijf maar gewoon testen tot deze op zijn. Heb er nu nog 5.

Wat balen dat er maar niks gebeurt. Maar morgen heb je de afspraak toch? Hoop echt voor je dat je dan wat duidelijkheid krijgt. Kan het ook zijn dat je toch zwanger bent?
 
Hoi

Jeetje dat is balen.  Gewoon testen en hopen dat je toch een positieve eisprong test krijgt. Maar begrijp dat de clearblue beetje verwarrend kan zijn? Die van de etos. Heel makkelijk.  Een lijntje negatief en twee lijntjes positief. Geen twijfel mogelijk.

Ja ik weet het niet. Heb wel van vriendin verhaal gehoord dat haar moeder ook via clomid zwanger is geraakt geen positieve test maar wel zwanger. Was wel via echo en bloed te zien. Toen ze dat wist nogmaals test gedaan en die was weer negatief.  Dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar daar geloof ik niet echt in

 
Nee ik weet het ook niet, zou natuurlijk wel kunnen maar is inderdaad wel vreemd. Maar morgen heb je al de afspraak dus dan heb je meer duidelijkheid!
 
Ja en gelukkig ook al in de ochtend. En mijn vriend kan er ook bij aanwezig zijn. Heb na donderdag ook geen test meer gedaan.

Op welke cd zit jij nu?
 
Vandaag dag 15. Mijn gyneacoloog zei wel dat mijn cyclus niet perce 28 dagen hoeft te duren hij zou ook 32 dagen kunnen duren. Dus morgenochtend maar weer testen en zolang hij wel vruchtbare periode aangeeft doen we het ongeveer om de dag. Hij hoeft trouwens niet perce een smiley te geven om een ovulatie te hebben. Bij sommige gaf die geen smiley maar die zijn toch zwanger.

Gelukkig voor jou kan je morgen terecht. Hoop voor je dat je er iets wijzer van word en wat meer duidelijkheid.
 
Ok spannend.  Misschien wel al eisprong gehad. Inderdaad gewoon om de dag blijven doen en dan merk je het over 2 a 2,5 week wel haha

Hoop zo voor jullie dat het gewoon in een keer mag lukken.

ik ondertussen al op cd 35
 
Pff dat is echt balen. Snap heel goed dat je teleurgesteld bent. Hoop dat je deze keer wel ongesteld word.

Bij mij nog steeds hetzelfde ovulatietest geeft nog steeds vruchtbare periode aan. Ben der nu ook wel een beetje klaar mee. Heb niet echt het gevoel dat die nu nog een eisprong gaat aangeven. Hij geeft al vanaf vrijdag vruchtbare periode aan..
 
Terug
Bovenaan