Starten met Clomid

Ja begreep dat de cb testen dat wel vaker deden. Maar niet de hoop op geven. Komt goed.

Nou ga zo maar weer een eerste provera slikken en dan weer voor 10 dagen. Inderdaad hopen dat ik daarna wel ongesteld wordt zodat we de tweede ronde kunnen beginnen.
 
Ja ik had ook even op internet aangegeven. Heel veel vrouwen gaven aan nooit een piek te vinden maar wel zwanger te zijn. Dus ik hou inderdaad gewoon hoop. Heb wel besloten om wat langer te wachten met testen. Omdat ik niet zeker weet of ik een eisprong heb gehad of nog krijg. Dus wil niet meteen op dag 28 gaan testen als ik nog niet ongesteld ben.

Gyneacoloog heeft aangegeven als ik op dag 40 nog niet ongesteld ben dat er dan geen eisprong heeft plaats gevonden. Dus dan zou ik ook weer met de Primolut moeten beginnen. Zou het niet eens erg vinden als het deze maand niet raak is, maar als het niet aanslaat wel. Dan moet ik volgende maand beginnen met Clomid 100.
 
ik moet gewoon doorgaan met de clomid 50 dit omdat ik wel een bewezen eisprong heb gehad op de middel.

Nee zou inderdaad zo lang mogelijk proberen te wachten met testen. Dit om teleurstellong tegen te gaan.
 
Ja maar dat is wel fijn toch dat het aanslaat. Ik moet nog maar kijken of ik wel ongesteld word of juist niet. Maar als ik geen eisprong heb gehad word ik ook niet ongesteld dus dat zou heel klote zijn. Heb wel al een paar dagen last van mijn buik, maar dat heeft natuurlijk niks met de eisprong te maken..
 
Ik heb nu al een aantal dagen een raar gevoel in mijn onderbuik. Weet niet zo goed wat het is. Had jij dat ook in je vruchtbare periode?
 
Kan ik me niet zo goed herinneren. Heb met name voor mn eisprong zo een raar gevoel in mijn buik gehad. Zal er bij de volgende ronde ook even opletten hahaha
 
<p style="text-align: left;">Dag Danielle, sloeg de clomid 50 tot nu toe wel aan? Ik zit er ook mee dat ik nog steeds niet ongi ben en 2x negatief getest.</p>
<p style="text-align: left;">Ik ben aan de clomid 100 en tot nu toe heeft deze wel gewoon zn werk gedaan. Alhoewel ik 2 maanden er even tussenuit wilde en geen clomid heb gebruikt, ik weet niet of het daarom nu misschien niet aansloeg?</p>
 
Hoi Sey u,

Ja de clomid 50 had keurig zijn werk gedaan. Dokter had zowel op echo mooie follikels gezien en was daarna met een  bloedtest bewezen dat er een eisprong heeft plaats gevonden.  Ze snappen niet zo goed waarom ik niet ongesteld wordt. Ben weer bezig met een provera kuur van 10 dagen.

Vervelend dat je niet ongesteld wordt en dat je negatieve testen hebt. Hopelijk heb je snel weer meer weet
 
Terug
Bovenaan