Starten met Clomid

Ik heb vandaag gebeld met t ziekenhuis. Ik moet weer beginnen met clomid. Dit keer 150mg. Wel heb ik alvast een afspraak gemaakt om te kijken hoe we verder gaan na deze 6e ronde. Ik vind het erg frustrerend en voel me vaak hopeloos..
 
Ik heb nog steeds mijn eisprong niet gevonden. Testen hebben nu een week aangegeven dat ik in de mijn vruchtbare periode zit dus ik ben nu gestopt met testen. Als ik rond dag 35 nog niet zwanger ben dan maar eens een testje doen en anders zal ik uiteindelijk weer moeten beginnen met primolut en daarna met Clomid 100. Mocht het zover komen ga ik denk wel even langs het ziekenhuis. Moest het eerst zelf proberen thuis maar vind het dan toch fijner als het een beetje in de gaten word gehouden.
 
Hallo allemaal!

Ook zoals jullie slik ik momenteel Clomid omdat ik hoogstwaarschijnlijk pcos heb.

Ik zit nu op een dosering van 150 Mg en zit op cd 15. Ik krijg momenteel folikel metingen en afgelopen donderdag de laatste gehad.

Er waren twee eitjes van 10 en 12 mm (die waren er maandag ook met de meting). Er is in de tussentijd dus niets gebeurd, nu maandag weer een meting.

Hoe is het nu met jullie allemaal? Is het voor iedereen een beetje behapbaar emotioneel gezien?!
 
Hoi eea,

Hoe is de meting vandaag gegaan? Voor mij is dit de eerste maand dat ik het slik en ik zit nu op dag 22. Heb nog geen idee of ik een eisprong heb gehad dus zit nog in spannen.

Danielle hoe is het met jou? Gaat het een beetje met de provera?

en hoe gaat het met de rest?
 
Hoi meiden,

Spannend op cd 22.  Nu gaat het steeds spannender worden.

Ik ben weer bezig met de provera. Merk er weinig van. Nog twee dagen en dan hopen dat ik na deze kuur wel een menstruatie krijg. Anders ben ik weer bij af......
 
Ja dat vinden ze in het ziekenhuis. Moet nog twee tabletten. En dan zit de 10 daagse kuur er weer op. Ja anders weet ik het ook niet meer. Dan maar weer bellen heb namelijk niet gehoord wanneer ik weer met de clomid mag beginnen als ik nu weer niet ongesteld wordt.

Bij jou begint het ook steeds spannender. Op welke dag zit je nu?
 
Ik zit nu op dag 24, als ik uit ga van een cyclus van 30 dagen zou ik volgende week woensdag mijn nod hebben. Heb wel besloten mocht ik dan nog niet ongesteld zijn niet meteen te gaan testen maar even een paar dagen te wachten. Als dat lukt natuurlijk, want als ik rond die tijd zit kan ik me vast niet inhouden.

Maar je zal nu wel ongesteld worden toch? Hoop het zo voor je en dat het dan de volgende ronde raak mag zijn. Moet je dan nog naar het ziekenhuis om te kijken of er een eitje groeit of moet je het thuis proberen zoals ik?
 
Terug
Bovenaan