Starten met Clomid

Nee mag dan gewoon thuis proberen.  Hebben natuurlijk ook bij eerste ronde gezien dat het goed resultaat heeft behaald.  Mag dan helaas niet zwanger zijn geraakt maar had wel een eisprong. Had de laatste keer een andere gynaecoloog en die zei dat misschien mijn curettage na die miskraam er ook mee te maken heeft. We wachten het maar gewoon af.

Ja dat inhouden om niet te testen is altijd erg moeilijk.  Maar je kan het
 
Ja inmiddels ben ik alweer een dag verder. Heb ook niet het gevoel dat het deze maand gelukt is. Komt misschien ook omdat ik niet duidelijk een eisprong heb gevonden. Maar blijkbaar een vruchtbare periode gehad want nu geeft die dat niet meer aan als ik test.. heb wel veel steken onderin m'n buik en ben veel emotioneler. Maar dat kan natuurlijk gewoon te maken hebben met de Clomid..
 
Spannend hoor. Weet niet of je nu nog die bijwerkingen van de clomid kan hebben. Ik gisteren de laatste provera geslikt dus nu weer afwachten.

Maar begreep dat een hele boel meiden met de cb geen eisprong leken te hebben maar wel zwanger raakte

Het is nog even afwachten
 
Ja dat heb ik ook gelezen. Nu word het wel een beetje spannend! Probeer zo lang mogelijk te wachten met testen als ik nog niet ongesteld word. Hoop voor jou dat jij wel snel ongesteld word, dan kan je ook weet verder. Ik had toen op vrijdag mijn laatste Primolut geslikt en werd toen maandag ongesteld..
 
Nou dan hoop ik dat ook zondag of maandag. Zou wel goed uitkomen dan ben ik vrij. En als ik woensdag weer niet ongesteld wordt meld ik me wel weer bij de poli

Dus maandag zit jij op dag 28
 
Maandag al dag 29! Heb voor mezelf besloten als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben om dan te testen. Ik weet natuurlijk niet of ik een regelmatige cyclus meteen heb van 28 dagen. De gyn zei dat het net zo goed een paar dagen meer kon zijn. En vind het wel lekker om te testen als ik vrij ben. Ik zeg dat nu wel maar misschien kan ik me volgende week wel niet inhouden haha
 
Ja ik weet ook niet of ik het volhoud hoor. Had vanmiddag wel echt heel erg pijn in mijn onderrug. Dat is weer een typische menstruatie klacht. Maar zelf al zou ik ongesteld worden zou ik dat niet heel erg vinden want dan weet ik dat de pillen aanslaan en dat ik er een eisprong van krijg.

Hoe is het met jou? Voel je al een menstruatie aankomen?
 
Terug
Bovenaan