Starten met Clomid

Hi ik heb duphaston gebruikt om mijn menstruatie op te wekken en daarna clomid. Ik vond de bijwerkingen enorm tegenvallen en ik had er achteraf van mijn arts meer informatie over willen hebben.

Bij 50mg gebeurde er niks 2e ronde 100mg en toen een mooie eisprong.

Ik heb volgende week mijn eerste echo en ik ben erg bang dat het een leeg vruchtzakje blijkt te zijn, want dat zou betekenen dat het hele circus weer opnieuw zal beginnen.

Maar goed vooralsnog ben ik zwanger en al met de 2e ronde.
Mijn schoonzusje heeft een tweeling dankzij clomid.

Vooral weten waarvoor je het doet, want je kan je echt zwaar ellendig voelen.
Heel veel succes de komende periode en ik hoop met weinig bijwerkingen en een mooie zwangerschap!!!</p>
 
Hey zonnetje,

Hoe is het met je? Hoop zo dat het in een keer is gelukt.

Ik heb morgen weer een afspraak bij de gynaecoloog.  Weer niet ongesteld geworden na de provera. Ik snap er niets van. Begin een beetje bang te worden.

Liefs
 
Ja dat snap ik. Pff wat een vervelende situatie word dit zeg. Gelukkig kan je morgen terecht. Hou je me op de hoogte?

Met mij gaat het wel goed. Zit vandaag op dag 29 en voel nog niet echt een menstruatie aankomen. Moet me wel inhouden nu om geen testen te kopen. Maar de gynaecoloog heeft gezegd dat ik niet meteen een cyclus van 28 dagen hoef te hebben. Dus ik wil echt nog even wachten met testen. Misschien word ik als nog ongesteld!
 
<p style="text-align: left;">Spannend hoor. Nee dat is het. Je weet natuurlijk niet hoe lang je cyclus nu is. Volgens de gynaecoloog hopen ze dan op een cyclus die niet langer duurt dan ongeveer 32 dagen is me wel eens verteld. Heb bijna eelt op m'n duimen zitten van het duimen voor op goed nieuws.</p>
<p style="text-align: left;">Ja ben erg benieuwd wat de dokter morgen weer gaat zeggen.</p>
<p style="text-align: left;">Liefs</p>
 
Als ik op dag 40 nog niet ongesteld of zwanger ben moet ik weer aan de Primolut. Hoop niet dat het weer zo ver komt. Maar meer dan afwachten kan ik niet doen. Aan de ene kant wil ik wel testen maar ben ook bang voor de teleurstelling. Heb op dit moment echt een beetje gemengde gevoelens.
 
Ja ik ken het gevoel maar al te goed. Al zo vaak op dat moment gestaan.

Ik begin ook een beetje de hoop te verliezen. Wat als het niet meer kan. Willen nog zo graag een kindje samen. Mooie bezegeling van onze liefde
 
Ja ik begrijp je. Maar er zijn vast nog genoeg mogelijkheden om ons te helpen als dit om wat voor reden dan ook niet lukt. Hopelijk krijg je morgen duidelijkheid en ga ik me weer een dag inhouden om niet te testen haha.
 
Hoi,

Jammer dat je ongesteld bent geworden maar dan heeft de clomid wel zijn werk gedaan. Op naar ronde nummer twee. Met de volgende ronde gaan we dan misschien wel gelijk  lopen hahaha

heb om vijf voor twaalf een afspraak
 
Terug
Bovenaan