Starten met Clomid

Ooooo haha waar heb ik dat dan gelezen, nou ja sory heb ook niet veel meer nodig geloof ik.

Ik ben bij de gynaecoloog geweest. Alles zag er weer mooi uit. Geen dik slijmvlies. Eitejs liggen mooi klaar. Dus vanavond starten met tweede ronde clomid en volgende week woensdag een controle echo, om te kijken of ik dan wel mooi slijmvlies heb opgebouwd door de clomid. Deze keer ook maar ovulatie testen erbij doen. en vanaf dag 10 om de dag gemeenschap.....
 
Ow dat is mooi nieuws! Ik dacht dat je eerst ongesteld moest worden en daarna dan weer kon beginnen of ben je inmiddels ongesteld geworden en heb ik dat gemist haha

Ik heb sterk het gevoel dat ik geen eisprong heb gehad dus ook niet ongesteld moet worden en dan weer primolut moet slikken. En dan moet starten met de Clomid 100. Geen idee waarom ik dat gevoel ineens heb. Afgelopen dagen was ik nog wel positief maar heb het gevoel dat het toch niet heeft aangeslagen. Maar hoop zo dat ik of positief test of gewoon normaal ongesteld word. Ben het wachten elke keer nu wel een beetje zat!
 
Hoi,

Nee ik ga starten met de clomid zonder menstruatie. En gewoon zelfde dosering als vorige maand. Dit omdat ondanks dat ik geen menstruatie krijg ik wel een bewezen eisprong heb gehad. En ook deze keer liggen een voldoende eitjes te wachten. Volgens de gynaecoloog kan het nog steeds een gevolg zijn van de curettage een half jaar geleden.

Vroeg ook dat als ik nu geen slijmvlies vorming heb kan er ook geen innesteling plaats vinden.  Maar clomid zorgt ook voor de aangroei van slijmvlies. Daarom volgende week weer een echo. Kreeg niet het idee van hem dat het een hopeloze situatie is. Ik blijf maar weer hoopvol. De eerste clomid zit er ondertussen net weer in.

Kom op meis. Het komt goed. Voor ons beide zal het goed komen. Laat de moed niet zakken.

Maar weet zo goed hoe je je voelt. Het wachten is een hele kluif....

X
 
Ik probeer ook positief te blijven hoor net als jou. Maar soms vind ik dat wel lastig. Maar meer kan je toch niet doen. Heb wel besloten voor mezelf om als ik nu niet ongesteld of zwanger word weer contact op te nemen met het ziekenhuis. Ik wil het dan niet weer een maand in mijn eentje proberen. Wil dan gewoon het proces volgen en kijken of er iets gebeurt.
 
Nee meer kunnen we ook niet doen. Kan je wel eerlijk vertellen dat de moed me ook dikwijls in de schoenen zakt. Blijf me vasthouden aan het idee dat het goed gaat komen.

Zou echt vreselijk zijn als onze grootste droom samen niet kan uitkomen.

Hoop ook dat ik bij deze ronde minder last heb van de bijwerkingen.
 
Terug
Bovenaan