Starten met Clomid

Vandaag op dag 31. Ben nog niet ongesteld geworden. Wil van het weekend denk ik testen. Vind ik wel lekker als ik niet hoef te werken.

Hoe gaat het met de bijwerkingen?
 
Nu nog geen bijwerkingen meer ga rond negen uur de tweede innemen. Dus kan er deze ronde nog niet veel over zeggen.

Heb je de test al in huis?
 
Nee nog niet. Doe ik ook express niet hoor want anders kan ik mezelf weer niet inhouden. Denk dat ik het zaterdag of misschien zelfs zondag ga doen. Maar ben gewoon echt bang om teleurgesteld te worden. Misschien dat ik het daarom juist niet doe. Misschien ben ik dan zelfs al ongesteld, maar voel nog niet echt iets aankomen. Ben zo benieuwd!
 
Nee want als de test in huis is kan je je niet meer beheersen. Haha.

Ken die spanning en dat gevoel goed. Maar je moet het wel zeker weten of je evt met andere kuur gaat beginnen.

Je hebt niet het gevoel dat je ongesteld gaat worden maar heb je wel andere "klachten "?
 
Hallo dames



ik wil jullie graag even een positief verhaal vertellen

4 jaar geleden werd bij mij ook pcos vastgesteld op dat moment meende ik daar gaat mijn droom om mama te worden gelukkig sloeg de kuur goed aan en werd ik tijdens de 2 de kuur zwanger ik heb inmiddels een zoontje van 3 jaar en 3 maanden. In november besloten we voor nummer 2 te gaan en je raad het niet zonder clomid spontaan de 2 de ronde raak inmiddels 7 weken zwanger nu

dames ik hoop dat ik met mijn verhaal wat positiviteit in jullie geachte kan brengen en nu is dat heel moeilijk en zeker met clomid want daar word je biet gezelliger van ( Ikke zeker niet )
 
Danielle - mwua niet echt. Wel veel rug pijn, dat is dan weer een typische menstruatie klacht. En wel last van m'n onderbuik maar niet menstruatie gevoel. Dan heb ik echt van die krampen en nu is het gewoon een beetje een raar gevoel. Kan het niet echt beschrijven.

Hoe is het met jou? Op welke dag zit jij inmiddels?
 
O ja dat zegt helemaal niets.  Morgen is het weekend. Hihi

Vandaag dag vier van de clomid. En het is weer heftig. Heb het niet echt naar mijn zin. Nog twee te gaan.
 
Ik heb net getest en was negatief. Eigelijk precies zoals ik verwachten. Want er is ook geen menstruatie na 33 dagen dus dat betekent dat ik gewoon geen eisprong heb gehad. Was hier gelukkig al op voorbereid omdat met de ovulatietesten natuurlijk ook geen piek aangaf. Dus balen maar het is niet anders. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik weer opnieuw beginnen met Primolut en dan volgende maand 2 pilletjes Clomid per dag nemen..
 
Terug
Bovenaan