Starten met Clomid

O wat jammer. Maar hier hield je al rekening mee en toch is er op dat moment een teleurstelling.  Hoop dat je toch nog spontaan ongesteld word.

Hier vandaag gelukkig de laatste clomid. Is weer heftig. Maar voor een goed doel. Gaan vanaf zondag gewoon om de dag gemeenschap hebben. Had vorige keer ook heel vroeg een eisprong. Tussen dag negen en  elf had ik toen positieve ovulatietesten. En woensdag weer voor een echo....
 
Ja klopt dus was eigelijk niet heel erg teleurgesteld gelukkig. Als ik nog ongesteld word zou dat wel fijn zijn want anders moet ik weer 10 dagen die pillen. Dus ben heel benieuwd..

Hoop voor jou dat het deze keer lukt. Maar gelukkig vanavond alweer het laatste pilletje. Hopelijk slaat het bij mij de volgende maand ook aan.
 
Goedemiddag, ik wil graag ook mijn ervaring delen.

Bij mij is vorig jaar na bijna een jaar proberen ook pcos geconstateerd (ben nu 31 jaar). Ik had geen eisprong en menstruatie. Dosis van 50mg en 100 mg deden helaas niks, maar met een dosis van 150mg clomid wel een eisprong.

Zit nu in mijn 4de ronde met een dosis van 150mg. Gister laatste pil gehad en deze ronde erg veel last van lichtflitsen, down voelen en honger. Het begint me ook steeds zwaarder te vallen, iedereen om mij heen wordt zwanger door alleen maar naar elkaar te kijken. En iedere maand weer die teleurstelling dat het niet is gelukt.

Helaas dus (nog) geen positief verhaal, maar misschien kunnen we elkaar steunen.
 
He zonnetje,

Hoe is het met je? Ik hoop dat je menstruatie spontaan ondertussen is gekomen.

Zaterdag laatste clomid en vandaag begint de buikpijn weer. Hopelijk betekend dat weer begin van  de eisprong. Woensdag weer voor de echo.

Liefs

 
Hi Danielle,

Nee deze is niet spontaan gekomen. Heb gister een nieuw receptje Primolut opgehaald en contact gehad met gynaecoloog en kon vandaag beginnen. Dus heb net m'n eerste pilletje genomen en dan hopelijk over 2 weken weer ongesteld en dan opnieuw met de Clomid beginnen.

Ga je deze maand ook ovulatietesten gebruiken? Hoop voor jou dat het deze maand raak is. Gelukkig staat de 50 Mg bij jou goed aan!

Liefs
 
Nee heb geen ovulatietesten gehaald omdat ik morgen voor die echo moet komen. Dan weten we al zoveel meer. Hebben gewoon sinds het weekend om de dag gemeenschap. Vorige keer met controle al eisprong gehad dus nu maar vroeg genoeg begonnen. hahaha.

O nou hoop dat je deze keer net zo goed op de primolut reageert als de vorige keer.

Ik houd je op de hoogte morgen nadat we bij de gynaecoloog zijn geweest.

Liefs
 
Hoi. Zit nu op cd10. Vorige clomid kuur had ik op cd15 al een eisprong gehad. Op dinsdag toen een echo gehad en volgens dokter is dan een week later de verhoging van de progesteron in het bloed te zien. Maar mocht vrijdag al bloed prikken en was toen al heel hoog. Dus benieuwd morgen. In principe heeft het vorige maand ook gewerkt. Alleen niet het gewenste resultaat gegeven.

Had je bij de primolut de vorige keer veel bijwerkingen?

Liefs
 
Terug
Bovenaan