Starten met Clomid

Hoi meiden?

Spannend hoor zonnetje.  Ga duimen dat deze dosering het gewenste resultaat gaat geven. Je gaat zeker andere ovulatietesten gebruiken deze keer? Ik heb natuurlijk geen pcos. Alleen geen eisprong. Dus misschien is daarom de eerste dosering bij mij al voldoende. Ja blijf ook duimen dat het deze keer raak ik. Ga zondag voor het eerst testen.

En ook grappig dat jullie nu helemaal gelijk lopen.

MJ werk jij regelmatig of onregelmatig?
 
Hoi MJ

Nee ik werk niet meer onregelmatig.  Werk heerlijk vaste dagen en geen weekenden en feestdagen meer. Heerlijk.

Hoi  Zonnetje

Hoe is het met je. Gaat het goed met de clomid 100. Ik bedoel vallen de bijwerkingen mee?
 
Hoi MJ

Ik heb beide keren veel bijwerkingen gehad. Vooral op het gebied van emotioneel welbevinden. Was beide keren heftig. Je hoeft natuurlijk geen bijwerkingen te hebben.

En zonnetje hoe is het met deze kuur clomid? Valt het mee of is het heftig?

ik ben de dagen aan het aftellen. En heb nog steeds iedere dag een verhoogde temperatuur op een dag na. Toen had ik een dip. En volgens mij zou dat best een innestelings dip kunnen zijn als je de info leest. Dus alle vingers kruisen....
 
Hier even een update van mij. Zit vandaag op dag 4 van de Clomid en tot nu toe nog weinig bijwerkingen. Merk wel dat ik wat humeurig ben soms maar verder niks gelukkig. Ik merk wel dat ik er deze maand veel minder mee bezig ben als vorige maand. Zit ook een beetje te twijfelen of ik wel ovulatietesten moet doen. Als ik gewoon om de dag sex heb zit het ook goed als ik een eisprong heb. Ben bang dat als ik weer aan die testen ga dat ik er weer de hele dag mee bezig ben. Uiteindelijk zoeken die testen mijn eisprong natuurlijk wel op maar als de Clomid niks doet is het weer zo een teleurstelling. Wat zouden jullie doen?

Danielle hoe is het met jou? Zondag wil je natuurlijk gaan testen en dat is nu echt al bijna. Hoop zo erg voor je dat het deze maand raak is voor jullie. Dat geeft ook weer een beetje hoop voor ons dat het kan lukken met Clomid.

MJ Hoe gaat het bij jou met de Clomid? Merk jij er veel van of ook niet zo. En moet je nog naar het ziekenhuis of kan je het gewoon thuis proberen de eerste maand?
 
Danielle, ik leef met je mee.. Spannend morgen! Ik gun het je van harte!

Zonnetje, wel goed dat je deze maand er niet zo op gefocust bent. Bij mij is het sinds ik het weet van de pcos en het lopende traject ook wat rustiger, in die zin dat ik er minder veel over pieker. Met vlagen toch nog wel.  Ik heb nooit ovulatietesten gedaan en temperaturen met onregelmatige diensten heb ik ook nooit kunnen doen. Ik denk dat je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt, als je bang bent dat je er daardoor teveel over gaat piekeren, zou ik het niet doen. Om de dag gemeenschap hebben, zou altijd goed moeten zijn.

Die bijwerkingen he, vanaf wanneer merken jullie dat? En is dat dat de hele maand of enkele dagen? Ik moet zeggen dat ik emotioneel minder stabiel wel merk dat ik dat heb de afgelopen dagen.. Verder gelukkig nog niks.

Ik moet net zolang echo's maken (2x per week en dit doorgaan elke maand), totdat ze zien dat de Clomid zijn werk doet. Als ik de juiste dosering heb en het doet wat het moet doen, krijg ik het voor 6 maanden mee om zelf te proberen...
 
MJ - Ow dat is wel fijn dat ze je een beetje in de gaten houden. Bij mij hebben ze dat niet gedaan. Ik heb het meegekregen voor een paar maanden. Omdat de 50mg bij mij niet aansloeg ben ik nu met 100 gestart. Heb net de laatste pilletjes genomen. Ik merk eigelijk niks van te bijwerkingen. Merk wel dat ik af en toe wat humeuriger ben maar verder niet. Maar dat vind ik dan ook weer niet fijn want dan denk ik ja straks werkt het niet. Maar we zullen het zien. Ik ben heel benieuwd deze maand. Wanneer moet je voor een echo?
 
Terug
Bovenaan