Starten met Clomid

Pff wat balen Danielle! En wat raar dat je telkens niet ongesteld word terwijl je als het goed is wel een eisprong hebt toch? Maar blijkbaar wist je dat deze keer niet zeker.

Ik zit inmiddels op dag 11 dus vanaf vandaag weer om de dag sex hebben. Ben niet begonnen met ovulatietesten omdat ik me er niet weer de hele tijd mee bezig wil houden. Tot nu toe lukt het aardig. Heb voor mezelf besloten als dit ook niet aanslaat dat we eerst in mei lekker van onze vakantie gaan genieten en daarna een afspraak maken bij de gyn. Of daarvoor een afspraak maken en dan daarna weer starten. Maar hopelijk slaat dit aan en is dat niet nodig. Moet jij ook weer starten met Clomid 50?

 
Zonnetje, wilde je ook helemaal niet ongerust maken, dat was absoluut niet mijn bedoeling. Maar misschien dat het helpt om te zeggen dat je het fijner vindt, als het beter opgevolgd zal worden? Hebben ze al aangegeven of je nog met 150 mg kunt proberen? Dat is het maximale toch? Ik ga ook geen testen gebruiken, je word er inderdaad acht heel erg obsessief door. Maar ik heb "makkelijk" praten, ik heb de echo's twee keer per week nog voor advies voor gemeenschap.

Ik zit ook op dag 11, zo fijn om gelijk te lopen, hebben we wat houvast aan elkaar. Vind ik wel fijn in ieder geval. Niet dat het vergelijkbaar is met iemand anders, maar toch. Ik hoop inderdaad van harte dat deze ronde voor je aanslaat, en dat jullie in mei nog meer reden hebben om een geweldige vakantie te vieren..



Danielle, wat ontzettend shit dat het deze ronde niet zo mag zijn voor jullie. Ik hoop dat je een menstruatie krijgt en dat het dan inderdaad scheepsrecht mag zijn voor jou. Fijn om te horen dat ze je in ieder geval goed in de gaten gaan houden. Progesteron hadden ze het bij mij ook over om te prikken (een week na de eisprong, als die er komt). Vrijdag wer een echo, ik vind het spannend..

veel liefs
 
Hoi Meiden,

Even een vraagje. Hoeveel primolut moesten jullie slikken? Heb net mijn recept opgehaald en moet twee keer per dag een tabletje slikken. Hadden jullie dat ook. Of gaan ze nu voor het grove geschut bij mij omdat de provera tot nu toe nooit wat heeft gedaan
 
Ik heb geen Primolut gebruikt en ook niet meer ongesteld geweest sinds begin oktober. Op de echo was het slijmvlies zodanig dun, dat ik direct met de Clomid mocht beginnen.. dus ik kan je daarin geen advies of antwoord geven helaas. Is het een hogere dosering dan de andere keer bij jou dan?
 
Ja provera was 1 x daags 1. En dacht dat zonnetje ook maar 1 tablet per dag moest slikken.  Ik gelijk 2 x per dag 1

Had nu nog teveel slijmvlies dat ik niet gelijk weer met de clomid mocht beginnen
 
Ik had zelfs 3 x per dag de Primolut pillen. 10 dagen lang smorgens, smiddags en savonds. Is er op internet niks over te vinden. Ik weet eigelijk niet wat normaal is.

MJ - ik moet contact opnemen met het ziekenhuis als de 100 Mg niet aanslaat. Ik mag dan niet zelf met de 150 Mg beginnen. Nadeel voor mij is dat als ik steeds naar het ziekenhuis moet dat ik het ook moet zeggen op mijn werk en dat wil ik eigelijk nog niet. Ze weten niet dat we ermee bezig zijn.

ik hoop gewoon dat deze keer aanslaat. Ik hoef niet meteen zwanger te zijn maar dat ik maandelijks een kans zou hebben zou al fijn zijn.
 
O oke. Er staan ook verschillende doseringen in de bijsluiter. Zullen zien. Ik twee keer per dag een tablet.  Van die provera was altijd een keer per dag.

Ik hoop voor je dat de clomid 100 z'n werk gaat doen. Toch weer spannend.

Succes morgen bij de echo MJ
 
Dat is inderdaad een verschil zeg, 1x per dag 1 tablet, of 3x.
Hebben ze niet daarover verteld, waarom je nu meer krijgt Danielle? Zou gewoon even bellen of langslopen als je vragen hebt. Bij mij benadrukken ze steeds weer dat ik ten alle tijden mag bellen.

Zonnetje ik hoop zo dat de 100mg aanslaat.. ik heb ook nog niks gezegd op het werk, omdat ik de echo's tot nu toe nog heb kunnen plannen zonder dat iemand dat merkt. En inderdaad weten dat je een eisprong hebt, is al een overwinning! Dan volgt de rest ook snel hopelijk..

Dankjewel! Ik moet er zo heen, ik ben benieuwd.. daarna gaan we direct een weekendje weg t/m maandag met een ander koppel. Mocht ik niet meer kunnen reageren straks, dan wens ik jullie een goed weekend, liefs
 
Terug
Bovenaan