Starten met Clomid

Helaas negatief. Misschien te vroeg. Maar ook geen teken van menstruatie.  Over paar dagen nog een keer en anders meld ik me weer bij de gynaecoloog.

Maar hoe is het met jullie?
 
Oh nee Danielle .. ik heb de hele ochtend aan je gedacht.. Hopelijk over een paar dagen een ander bericht. Shit zeg..

Zonnetje, ik vind het inderdaad wel fijn dat ze dat zo doen, dan zien ze tenminste direct of het wel of niet aanslaat. Ik heb tot nu toe nog geen bijwerkingen gelukkig. Maar het lijkt me dat je daar de hele maand nog veranderingen van kunt merken.
Ik moet dinsdag aanstaande voor de eerste echo na de Clomid en dan aanstaande vrijdag weer. Ze plannen dit week voor week, omdat het afhankelijk van de echo is, of het de week erna wel of niet nog nodig is natuurlijk.
Hoe zit dat bij jou dan? Moet jij je elke maand melden als je niet zwanger bent (en dus ongesteld wordt) of? Of wanneer moet jij dan steeds op controle?
 
Nee ik ben eigelijk een beetje aan m'n lot over gelaten. Ik moest eerst Primolut slikken om een menstruatie op te wekken daarna Clomid 50 en als ik dan na 40 dagen nog niet ongesteld was dat proces weer herhalen met Clomid 100. Dus dat heb ik nu gedaan en als ik hier ook niet op reageer dan moet ik weer terug komen dus ik ben heel benieuwd. Heb gister de laatste pillen genomen dus nu maar afwachten en veel sex hebben haha.

Balen Danielle! Maar het kan nog altijd, misschien heb je gewoon te vroeg getest. Ik zal voor je duimen! Liefs
 
Ik wil je niet ongerust maken, maar ik heb de bijsluiter gelezen toen ik startte met de Clomid dinsdag, en daar staat heel duidelijk in vermeld, dat je geen Clomid mag slikken zonder strikte opvolging door de gynaecologie (echo's en bloedprikken). Dit omdat het tot overstimulatie kan leiden. Ik vind het zo gek, dat het bij mij zo strikt opgevolgd wordt en jij gewoon aan je lot overgelaten wordt. Misschien nog eens bespreken?
We lopen precies gelijk he met de Clomid.. zo toevallig. Ik heb ook zaterdag de laatste genomen. Nu de echo's afwachten of er iets gebeurt en wanneer we aan de slag moeten.
 
Hoi MJ

Hoe was het bij de echo? Je moest toch vandaag?

ik vandaag langs poli gelopen. Niet ongesteld en niet meer durven testen. Hoor morgen weer meer.
 
Danielle, klopt! Er was nog niets zichtbaar dat de medicatie iets doet. De vochtblaasjes zijn nog (steeds) niet groter en vanaf 1 cm gaan ze pas meten. Aangezien de cyclus 35 dagen mag duren, kan het nog te vroeg zijn. Vrijdag weer opnieuw echo. Ik ben benieuwd...

Ik duim weer voor jou voor morgen..

Veel liefs...
 
Spannend Danielle. Ik ga ook voor je duimen!!

MJ - ik had dat inderdaad ook gelezen. 50 Mg deed niks bij mij dus als ik van deze 100 ook niet zwanger of ongesteld word dan doet het waarschijnlijk ook niks en ga ik contact opnemen. Ik zie het wel deze maand, ben der niet echt meer mee bezig zoals in het begin. Werd helemaal gek van mezelf en het had toch geen nut. Heb ook besloten om geen ovulatie testen te gebruiken en het gewoon zo te laten.
 
Hoi meiden,

Vandaag weer bij de gyn geweest. Niet zwanger van ronde 2. Helaas. Ga morgen weer starten maar deze keer met primolut. Hopelijk deze keer wel een menstruatie.  Anders weer langs komen en dan bij geen slijmvlies in baarmoeder weer starten met clomid. Maar dan onder strengere controles. Meer echo's en ook bij vergrote blaasjes extra bloed prikken. En na de clomid ter controle weer progesteron prikken om er zeker van te zijn of eisprong plaats vind. Heb nu ook progresteron moeten laten prikken. Was erg laag dus of te laat na eisprong of geen eisprong gehad.

Op naar ronde 3. Ze zeggen drie keer is scheepsrecht.

Maar hoe is het met jullie?

Liefs
 
Terug
Bovenaan