Ja was echt niet fijn. Ben blij dat we dinsdag bij die andere komen. Als ze ons weer bij die ene willen laten komen, zeg ik dat we dat niet willen. Hopelijk lukt dat. Anderen snappen inderdaad echt niet wat je doormaakt. Ook opmerkingen als: "jullie zijn nog jong", vind ik vervelend.
Mijn man moest idd ook zaad afgeven. Was niet zo best. Was op alle fronten slecht, maar niet zodanig slecht dat er behandeling nodig is. Als ik geen pcos had gehad, hadden ze ons niet voor zijn zaad in behandeling genomen. Eind maart moet hij het nog een keer inleveren. Elke 10 weken verandert het zaad en willen ze dus nog eens kijken. Mijn man drinkt sowieso al niet, rookt niet en is erg gezond, dus ik verwacht niet dat het veel beter wordt.
Ik begin soms ook de hoop te verliezen, omdat ik ook denk dat de 50 mg niet aanslaat. Ben echt benieuwd dinsdag.. dat is dan dag 17. Ze maken tot dag 20 echo's. Als er dan niets te zien is, krijg ik 100 mg. Maar of ik dan eerst ongesteld moet worden (zal van echo afhangen) en wanneer ik mag starten met 100 mg, daar ben ik benieuwd naar. Het wachten is inderdaad steeds het ergste. Ik merk wel, sinds we in behandeling zijn, ik er minder over pieker/stil bij sta. Op de momenten dat we moeten gaan wel, maar nu zo met het weekend weg, kan ik wel echt even genieten van alles. Heerlijk in het zonnetje op het strand uitgewaaid vanmorgen en gisteren.
En toch ovulatietest gekocht? Was hij positief? Ik had 1 dag wat slijmerig/draden verlies afgelopen week, maar daarna niets meer..
Maarja ik heb de echo's nog voor advies voor gemeenschap. Jij moet echt gokken he..
Danielle, zit je nu op dag 4 van de Primolut? Ik ben benieuwd of het aanslaat.