Starten met Clomid

Ja inderdaad. Heb gisteravond het eerste pilletje genomen en tot nu toe gaat het nog goed. Mijn menstruatie is ook zo goed als afgelopen dus vanaf morgen kunnen we aan de slag haha.

Hoe voel jij je?
 
Ja voel me wel goed. Er is nog steeds geen menstruatie. Heb ook helemaal niet het gevoel dat het eraan zit te komen.  Dus word wel steeds spannender. Nog steeds kunnen beheersen een test te kopen.

Na het eerste tabletje had ik ook nog geen last. Maar zo snel werkt het nog niet. Ik had pas ongeveer week na laatste tablet een eisprong.
 
Ja dat zou ik ook moeten hebben. Moet die pilletjes nemen van dag 3 tm dag 7 en dan rond dag 14 of iets later een eisprong. Dus ik ben benieuwd. Wil het vanaf dag 11 ongeveer een beetje bijhouden met ovulatietesten.

Voor jou dus echt spannend. Ook omdat je nog geen menstruatie voelt aankomen. Knap hoor dat je nog steeds kunt wachten!
 
Ik heb dezelfde periode geslikt.  En had inderdaad rond dag 14 m'n eisprong. En hebben het ook gezellig gehad in die periode. Hihi.

Heeft meer te maken met zelfbescherming dat er nog geen test in huis is. Ben nu op dag 24 en bij vorige zwangerschappen op dag 26 een positieve test. Maar nu dooronregelmatige cyclus en weten dat er geen eisprong was zeer onzeker. En laatste tijd daardoor vaak negatief getest. Mijn vriend vind het nu ook wel weer spannend worden. Hebben allebei een periode gehad dat we bang waren dat we te horen zouden krijgen dat het voor ons niet meer is weggelegd.

 
Ja dat snap ik wel! Is sowieso heel vervelend dat je cyclus nu zo onregelmatig is. Snap ook wel dat je niet te vroeg wil testen. Al weet je soms dat het vroeg is je bent toch teleurgesteld als het dan toch negatief is.

Hoelang zijn jullie nu in totaal bezig?
 
15 maanden. Met daarin na 6 maanden een zwangerschap maar bleek alleen een vruchtzakje te zijn.

Dat was een heftige periode. Maar we hebben ons er goed doorheen geslagen. En heeft onze wens voor nog een kindje samen wel sterker gemaakt.

 
Hoi Danielle,

In de avond tijdens het avondeten. Ik weet niet of het verder veel verschil uitmaakt.

Ik ben nu 8,5 week dus nog wel pril en hier nu de nodige bijwerkingen van maar goed het is gelukt!

Succes!!
 
Hoi Lieke,

Volgens mijn arts zouden de bijwerkingen minder zijn als je het in de avond inneemt

Hoe lang was jou cyclus met het slikken van de clomid?

 
Terug
Bovenaan