Starten met Clomid

Oke ja en de bijwerkingen zullen ook wel bij iedereen anders zijn. Bij mijn 1e tablet voelde ik het al na een uur ofzo, opgeblazen en dr rommelde vanalles in mn buik heel raar. Maar goed zijn dan 5 dagen en dan ben je dr ook weer even vanaf.
<p style="text-align: left;">Ik ben hiermee begonnen omdat ik schijnbaar of niet altijd geen ovulatie had. Hiermee werd het opgewekt en de 1e x is dit goed in de gaten gehouden hoe het verliep.  Mn cyclus is ook redelijk wisselend en de dokter kon ook niet heel goed zeggen wanneer ik mn ovulatie had dus ben ik thuis met deze medicijnen en ovulatietesten aan de slag gegaan en dit heeft dus gewerkt ☺</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Oke ja en de bijwerkingen zullen ook wel bij iedereen anders zijn. Bij mijn 1e tablet voelde ik het al na een uur ofzo, opgeblazen en dr rommelde vanalles in mn buik heel raar. Maar goed zijn dan 5 dagen en dan ben je dr ook weer even vanaf.
<p style="text-align: left;">Ik ben hiermee begonnen omdat ik schijnbaar of niet altijd geen ovulatie had. Hiermee werd het opgewekt en de 1e x is dit goed in de gaten gehouden hoe het verliep. Mn cyclus is ook redelijk wisselend en de dokter kon ook niet heel goed zeggen wanneer ik mn ovulatie had dus ben ik thuis met deze medicijnen en ovulatietesten aan de slag gegaan en dit heeft dus gewerkt ☺</p>
 
<p style="text-align: left;">Oke ow kon dat dus ook al. Ik echt alleen tijdens. Het gaat dus bij iedereen anders. Succes ermee!</p>
 
Ik merk momenteel nog niks van de bijwerkingen gelukkig, heb net mijn tweede pilletje genomen. En mijn menstruatie is nu helemaal over dus dat is wel fijn.

Dat moet heftig geweest zijn Danielle. Hoop dat het deze maand gelukt is. Maandag komt steeds dichterbij. Heb je een idee wanneer je je eisprong hebt gehad? Of heb je er niets van gevoeld?

Voor jou ook spannend Lieke. Lijkt me zo fijn als je het zo graag wilt en het is gelukt. Voel je je goed of al last van kwaaltjes?
 
Ik heb waarschijnlijk vorige week maandag m'n eisprong gehad. Want die dinsdag bij de gyn stond er een follikel op springen en er was er al eentje gesprongen en dat werd bevestigd met de waarde van het bloed. Het progesteron was goed verhoogd en dat gaat zich pas verhogen in het bloed na de eisprong.

Ja maandag komt steeds dichterbij. Heb een beetje onbestemd gevoel. M'n darmen zijn onrustig. Ben moe. Maat dat kan ook komen dat ik afgelopen nachten wat minder goed hen geslapen.
 
Nog een paar dagen en dan ga je al testen. Heb je nog wat afleiding dit weekend? Ik vind het nu zo spannend of ik een eisprong krijg. De dagen lijken heel lang te duren haha want ik zit nu pas op dag 4 van mijn nieuwe cyclus.
 
Terug
Bovenaan