Starten met IUI

Hoi Trieske (en de rest),

Ik heb niet meer getest, had er geen meer in huis. Op basis van een cyclus van 28 dagen zou dinsdag pas m'n nod zijn, maar m'n eisprong was eerder, gisteren 14 dagen geleden en meestal word ik 14-15 dagen na m'n eisprong ongi (gisteren of vandaag dus). Kan het zijn dat die eisprong eerder was door clomid, of weet jij dat niet (he dat rijmt).

Vannacht had ik last van m'n rug en dat is meestal niet zo'n goed teken, dus waarschijnlijk zitten de rode duivels er toch aan te komen. Ik wacht het maar weer af, als ik vandaag niet ongi wordt haal ik wel weer een test en dan doe ik dat morgenvroeg maar.

Als ik dan toch niet zwanger ben dan moet die ongi maar komen hoor....toch?

Jij nog succes met wachten, ik duim voor je.

Groetjes Wijstje.

quote: Wijstje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2008 07:25:45'));

Hoi Trieske (en de rest),

Ik heb niet meer getest, had er geen meer in huis. Op basis van een cyclus van 28 dagen zou dinsdag pas m'n nod zijn, maar m'n eisprong was eerder, gisteren 14 dagen geleden en meestal word ik 14-15 dagen na m'n eisprong ongi (gisteren of vandaag dus). Kan het zijn dat die eisprong eerder was door clomid, of weet jij dat niet (he dat rijmt).

Vannacht had ik last van m'n rug en dat is meestal niet zo'n goed teken, dus waarschijnlijk zitten de rode duivels er toch aan te komen. Ik wacht het maar weer af, als ik vandaag niet ongi wordt haal ik wel weer een test en dan doe ik dat morgenvroeg maar.

Als ik dan toch niet zwanger ben dan moet die ongi maar komen hoor....toch?

Jij nog succes met wachten, ik duim voor je.

Groetjes Wijstje.

Hoi hoi

Maar heb jij geen pregnyl moeten spuiten, want dat regelt de boel een beetje.Clomid ken ik verder niet.Ik moet puregon en pregnyls spuiten.

Maar ja je hebt idd gelijk als de rode duivels moeten komen, dan moeten ze maar gelijk komen, dan ben je uit die onzekerheid.

Nou ik moet tot donderdag wachten, op zich gaat het wachten me wel goed af omdat ik op de hond van me ouders moet passen en ik kan je zeggen dat is echt afleiding.HAHAHA.

Maar ja ben toch ook wel een beetje zenuwachtig, de eerste IUI was ik zwanger maar voelde me toen zo kl*te, dat ik nu echt twijfel omdat ik me eigenlijk wel goed voel.Maar ja iedere keer kan weer anders zijn natuurlijk.En heb echt zoiets volgens mij komt NOD eraan!Maar ja we wachten het maar af want me gevoel heeft me al zo vaak in de steek gelaten.

Maar als je vandaag nog niet ongesteld bent zou ik toch maar een testje doen hoor!Ben je in ieder geval van die onzekerheid af.
Want 14 dagen na de IUI moet je kunnen testen!

Succes ermee.

Groetjes Trieske

Hoi meiden,

Sorry dat ik een tijdje niet gereageerd heb, ik had 't best wel druk en heb geprobeerd het hele zwanger worden proces een beetje uit mijn hoofd te zetten. Vandaag is het weer wat rustiger op mijn werk, dus net maar weer even bijgelezen.

@wijstje: wat spannend zeg, ben zo benieuwd! Ik blijf duimen hoor!
duim... duim...duim...

@toitoi: hoe gaat het met jou, jij zat toch (ook) in een rust maand?

@wietske: fijn dat de IUI nu beter aanvoelde, als je gevoel/humeur etc. al van invloed is, dan kun je er maar beter een goed gevoel over hebben! Wanneer is jouw NOD precies?

@deedee: het is bijna zover... ik leef ook nog steeds met jou mee, ben erg benieuwd hoe je die 1e echo straks ervaart. Dan wordt het pas echt werkelijkheid, of niet?

Nog even mijn eigen update: via de assistent van de gynaecoloog kreeg ik te horen dat als ik er een beter gevoel bij had om een maand rust te nemen vanwege de cyste, dat ik dat dan ook maar beter kan doen. . Tja, daar kan ik ook niet echt veel mee, maar heb vanwege de pijn in mijn buik (toen) en de verhalen op Internet toch maar besloten een maandje rust te nemen. Ik wil geen risico's lopen op grotere cystes die operatief verwijderd moeten worden (waarbij eierstokken kunnen beschadigen en dat soort enge dingen!). Dus deze maand maar weer ouderwets klussen rond dag 15. En hopen dat de cyste volgende keer weg is! (Denk het wel, want de  pijn in mijn buik is gelukkig ook weg!).  

liefs Jo  

Hoi allemaal,

Vandaag zijn de rode duivels  gearriveerd toen ik op 't werk aan kwam. Ik zie het nu even helemaal niet meer zitten. Waarom lukt het maar niet. Afgelopen zaterdag was het precies een jaar nadat ik gecurreteerd ben na m'n miskraam, en nog steeds niet zwanger!! Ik baal er echt van.

Woensdag weer beginnen met clomid en dan volgende week dinsdag (dag 9) 1e follikelmeting. Hopelijk IUI nu iets eerder, was vorige keer op de dag dat ik zo'n pijn had van m'n eisprong en het lijkt me dat de IUI beter eerder kan zijn, zal het is met m'n gyn bespreken.

Trieske, fijn om te horen dat het wachten goed gaat, nog even volhouden en ik zal voor je duimen.

Ben er inmiddels ook al lang achter dat je lichaam je goed in de steek kan laten, dacht nu echt dat het gelukt was, moe, veel plassen, gevoelige tepels, maar helaas, ik ben weer voor de gek gehouden.

Groetjes een verdrietige Wijstje

Hoi Wijstje

Wat kl*te zeg!Weet niet wat ik moet zeggen!Het is helemaal begrijpelijk dat je  er doorheen zit.Heb je al die tijd gewacht en blijkt dat het dan niet raak is.
Ik hoop dat het allemaal snel goed komt.

Nou bij mij zijn de rd's ook al onderweg volgens mij want ik heb al af en toe buikpijn.

Maar ja we zien het wel!

Groetjes van Trieske

Och Wijstje, wat sneu! Ik had ook zo gehoopt dat het nu wel raak was voor je! Huil maar even lekker uit, we snappen allemaal hoe je je voelt! Ben er zelf ook even helemaal verdrietig van, bah wat een rotnieuws!

Eigenlijk zouden kinderen uitgedeeld moeten worden aan mensen die ze het liefste willen hebben, het is zo oneerlijk!

Trieske, krampen en buikpijn zegt nog niks, velen hadden wel krampen, maar bleken toch zwanger. Maar ik wil je ook niet te veel hoop geven, dan valt het zo tegen als het weer niet is gelukt... Nou ja, meiden, veel sterkte en schrijf het hier gerust van je af!

Jo

Hoi allemaal,

@Wijstje: Balen zeg dat je ongi bent geworden! Ik hoop dat je jezelf weer een beetje kan opladen voor de volgende keer! Huil maar even lekker uit!

@Jo: Goed van je dat je een maandje rust neemt, als je er geen goed gevoel bij hebt moet je het zeker niet doen! Ik heb nu ook een rustmaand en het is wel even lekker hoor!

@Trieske: Ik hoop dat je ongi niet doorzet! Ik zal voor je duimen!

@Wietske: Hoe gaat het met wachten, hou je het allemaal een beetje vol?

@Deedee: Mijn NOD is pas over twee weken weer, daarna weer verder met IUI. Veel succes met de echo!

Meiden, zet hem op! En ik ga ervanuit dat het bij ons allemaal een keertje goed komt!

Groetjes toitoi

Hoi meiden,

Wat lief dat jullie zo met me meeleven, dat doet me goed.

Jo, wat je zegt klopt, kindjes zouden ze inderdaad uit moeten kunnen delen. Had ik het vandaag ook nog met iemand over. Sommige zitten er niet op te wachten en die worden "spontaan" zwanger en bij mensen waar een kindje meer dan welkom is die zijn al heel lang bezig, niet eerlijk.

Trieske, lukt het nog een beetje? Die buikpijn wil nog niks zeggen hoor. Ik wil je geen hoop geven, maar toen ik zwanger was van mijn inmiddels bijna 3-jarige dochter had ik op de dag dat ik ongi moest worden een heel zwaar gevoel in m'n onderbuik, alsof ik ongi zou worden, maar dat was toen niet, dus wie weet. Zo lang je nog niet ongi bent heb je nog hoop. Succes meisje.

Ik blijf hoop houden, alhoewel dat soms heel moeilijk is. Er zijn toch meiden die via IUI zwanger zijn geworden, kijk maar naar DeeDee, dus waarom zou dat bij ons niet kunnen... Op naar de volgende ronde zou ik zeggen.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan