He meiden
Vandaag de echo gehad en alles is goed!
We zagen een donkere vlek, dat was het vruchtwater,
daarbinnen zat een lichteren vlek, dat is onze frummel,
daarbinnen zagen we een nog lichter vlekje knipperen, dat is het hartje!
Het was echt heel leuk om dat hartje te zien.
De kleine is 15,3 mm en daarmee schatte ze me op 8 weken en 1 dag. Dat klopt precies met wat ik zelf dacht!
We mogen nu een afspraak gaan maken met de verloskundige en verder wordt deze zwangerschap dus behandeld net als een zwangerschap die zonder hulp tot stand is gekomen.
Ik was best zenuwachtig, maar alles is gelukkig helemaal goed, ik ben zo blij!
Jo fijn dat de pijn minder is. Ik hoop dat de cyste ook weg is. Beetjhe vreemde reactie van die assistente. Misschien bedoelde ze dat als je erg gestressed bent, zwanger worden moeilijker is en dacht ze dat je van de cyste in de stress schoot. Anders snap ik haar reactie ook niet helemaal hoor.
Dat kinderen uitdelen vind ik wel een eerlijke manier. Ik ken wat mensen die je het zo gunt maar waarbij het niet lukt. En dan zijn er mensen die per ongeluk zwanger worden. Het is gewoon heeel oneerlijk.
Wijstje
Balen dat je weer ongesteld bent geworden.
Zeker als je dacht dat het raak was. Ik ben ook een paar keer voor de gek gehouden door m'n lichaam hoor, dan denk je: dit kan niet anders en dan baal je 3x zo hard als je toch ongesteld wordt.
Maar houd je vast aan de gedachte dat het wel kan lukken. Ik ben niet de enige die zwanger is geworden via IUI. Ik hoop echt dat het voor jou ook nog gaat lukken met IUI.
Trieske heeft het al doorgezet? Of zit je nog in onzekerheid?
Toitoi goed dat je geniet van een maandje geen dokters aan je lijf. Geniet je ook weer meer van elkaar als het niet zo verplicht is.
Wietske zijn de duivels er weer? Ik wens je sterkte, maar houd moed, ook jou tijd komt nog.