Starten met IUI

Hoi allemaal,

Trieske, ik had je eigen topic ook al gelezen. Wat ontzettend leuk dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd!! Dat geeft toch weer een beetje moed dat ook jij (weer) zwanger bent geworden van IUI. Mag ik je vragen of je iets voelt, want ik denk altijd vanalles te voelen, dus ik ben even benieuwd of jij iets voelt. Had je het verwacht, of helemaal niet?

DeeDee, wat fijn dat je echo goed was. Is toch altijd spannend he. Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten na het zien van het kloppende hartje van jullie kleine ukkepuk.....

Wietske, hoe is het nu met jou, 1 dag overtijd heb ik gelezen. Nog niet getest? Hoe voel je je?

Ik ben weer begonnen met clomid en volgende week dinsdag 1e meting. Ik vraag of ze IUI iets eerder willen doen nu. De 1e keer was het zeker te laat, op dinsdag pijn (van m'n eisprong) en inseminatie was woensdag, de 2e keer op zondag pijn (van m'n eisprong) en toen was ook de inseminatie. Volgens mij moet die inseminatie wat eerder, daar zal ik het dinsdag eens even over hebben met m'n gyn.

Ik ben zo blij om te lezen dat er toch mensen zwanger worden middels IUI, eerst DeeDee, nu Trieske, dames ik hoop dat ik jullie heel snel mag volgen, het liefst bij m'n 3e poging die er nu aan begint te komen. Iedereen zegt wel dat het wel goed komt en dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, kan iemand mij vertellen hoe dat moet?

Liefs Wijstje.

quote: Wijstje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2008 21:46:28'));

Hoi allemaal,

Trieske, ik had je eigen topic ook al gelezen. Wat ontzettend leuk dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd!! Dat geeft toch weer een beetje moed dat ook jij (weer) zwanger bent geworden van IUI. Mag ik je vragen of je iets voelt, want ik denk altijd vanalles te voelen, dus ik ben even benieuwd of jij iets voelt. Had je het verwacht, of helemaal niet?

DeeDee, wat fijn dat je echo goed was. Is toch altijd spannend he. Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten na het zien van het kloppende hartje van jullie kleine ukkepuk.....

Wietske, hoe is het nu met jou, 1 dag overtijd heb ik gelezen. Nog niet getest? Hoe voel je je?

Ik ben weer begonnen met clomid en volgende week dinsdag 1e meting. Ik vraag of ze IUI iets eerder willen doen nu. De 1e keer was het zeker te laat, op dinsdag pijn (van m'n eisprong) en inseminatie was woensdag, de 2e keer op zondag pijn (van m'n eisprong) en toen was ook de inseminatie. Volgens mij moet die inseminatie wat eerder, daar zal ik het dinsdag eens even over hebben met m'n gyn.

Ik ben zo blij om te lezen dat er toch mensen zwanger worden middels IUI, eerst DeeDee, nu Trieske, dames ik hoop dat ik jullie heel snel mag volgen, het liefst bij m'n 3e poging die er nu aan begint te komen. Iedereen zegt wel dat het wel goed komt en dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, kan iemand mij vertellen hoe dat moet?

Liefs Wijstje.

Hoi Wijstje,

Ik dacht dat ik ongi ging worden, tenminste ik had vanaf een zondag al allemaal wat buikpijn, heb ik normaal nooit zo'n last van voor ik ongi ga worden.Wel allemaal andere kwaaltjes!Maar schijnt toch wel wat normaal te zijn als je zwanger bent en dan toch een ongi gevoel te hebben.
Weet je wat het is je wilt gewoon ook zoveel voelen.Maar als het raak is, is het raak en kun je daar niks meer aan veranderen, wat je ook doet.

Verder word ik nu wel misselijk als ik gegeten heb.Maar ja dat kan ook in me hoofd zitten natuurlijk.

Maar houd idd moed, want dit is nu de 2e keer dat ik zwanger ben geworden via IUI.Ik ben wel even na de IUI blijven liggen deze keer, misschien helpt dat wel.10 minuutjes maar hoor!
Je weet het allemaal toch niet.

Verder veel succes met zwanger worden.

Trieske

Hoi meiden,

Wietske, wat ontzettend balen dat je 3e IUI ook weer niet gelukt is. Ik heb hier ook al op gereageerd bij een andere topic. Waarom lukt het bij andere wel via IUI en waarom bij ons maar niet. Ik wil ook (ivm m'n leeftijd, 36) aan gyn vragen of we wel echt 6x IUI moeten doen om verder te gaan. Hoe oud ben jij?

Trieske, fijn dat je gereageerd hebt op mijn wat persoonlijke vraag. Ik ben wel blij om te lezen dat er toch mensen zwangern worden van IUI. Volgens mij ben ik wel wat ouder dan jou, het kan natuurlijk zijn dat het daardoor langer duurt, maar ik blijf hoop houden...

Liefs Wijstje.

quote: Wijstje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2008 15:53:08'));

Hoi meiden,

Wietske, wat ontzettend balen dat je 3e IUI ook weer niet gelukt is. Ik heb hier ook al op gereageerd bij een andere topic. Waarom lukt het bij andere wel via IUI en waarom bij ons maar niet. Ik wil ook (ivm m'n leeftijd, 36) aan gyn vragen of we wel echt 6x IUI moeten doen om verder te gaan. Hoe oud ben jij?

Trieske, fijn dat je gereageerd hebt op mijn wat persoonlijke vraag. Ik ben wel blij om te lezen dat er toch mensen zwangern worden van IUI. Volgens mij ben ik wel wat ouder dan jou, het kan natuurlijk zijn dat het daardoor langer duurt, maar ik blijf hoop houden...

Liefs Wijstje.

Hoi Wijstje

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar hoop dat je de moed niet verliest en gewoon met frisse moed verder gaat!

Ik ben zelf 30 jaar!

Groetjes Trieske

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2008 11:03:50'));

Hoi meiden,

Helaas is bij mij ook de 3e iui poging niet gelukt. Vandaag ongesteld geworden. Snif!!

Groetjes Wietske

Hoi Wietske

Ook wens ik jouw veel sterkte toe in deze ongi week!
Ik hoop dat je daarna er weer met frisse moed tegen aan kan voor de volgende IUI.

Houd hoop want het kan echt wel via IUI zwanger worden.

Groetjes Trieske

Dag dames!

Ik wil hier ook toch ff mijn verhaal kwijt... Wij lopen sinds maart dit jaar ook in de MM. Sinds vorige maandag zijn ze er achter gekomen dat ws mijn baarmoeder te zuur is want bij twee samenlevingstestn waren er geen levende zaadcellen meer te zien terwijl de zaadanalyse wel goed was....
Nu willen ze als ik binnekort weer ongi word (ws 5 okt) wee beginnen met de echo9s en dan IUI gaan doen. Maar ik vraag me eigenlijk af hoe kan het dat als mijn eitje dan wel bevrucht word dat het dan wel gaat innestelen en dan niet ook word afgestoten???? Snappen jullie wat ik bedoel?   Kan mijn ei ook'allergiesch' zijn voor mij baarmoederslijm? zoals het zaad ook is???

Nou ik hoop dat jullie mij wat kunnen vertellen..

Liefs en julie ook allemaal sterkte met wachten en de behandeling.........

Liefs mij

Terug
Bovenaan