Starten met IUI

Ik ben verdrietig, want sinds vanmorgen is de menstruatie weer doorgekomen. De 23e teleurstelling en de eerste IUI domper. Helaas, het heeft niet zo mogen zijn. Gelukkig was mijn vriend thuis. Normaal is hij al lang de deur uit voordat ik weg ga, maar dit keer moest hij later naar een afspraak en zou hij na mij uit bed komen. Dus toen ik terug op de kamer kwam, wist hij ook al genoeg. We hebben even een kwartier tegen elkaar aan gelegen en gepraat. Dat was erg fijn. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden! Dit was de reden, warom ik niet mocht hopen, want die teleurstelling.... Ja, die kwam keihard aan! Maar nu moet ik al mijn emoties bij elkaar rapen en net doen alsof er niets is gebeurd, want het werk wacht weer op mij. Al die vrolijke collega's (gelukkig maar) met hun grappen en grollen. Ik heb daar nu even niet zo'n behoefte aan, maar ja, dat weten zij natuurlijk niet. Vandaag ,maar weer bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor een echo. Donderdag begin ik weer met spuiten (Puregon). Morgen gaat het vast weer beter!

Hoi Wannebeamom,

Wat ontzettend balen dat je ongi geworden bent. Is wel eeder dan verwacht, of niet? A.s. vrijdag zou het toch 14 dagen na IUI zijn, dacht ik...... Ik weet precies hoe je je voelt, helaas. Die eerste paar dagen zijn het ergste en dat moet je weer vooruit, op naar de volgende  behandeling/poging. Fijn dat je ff met je mannetje je verdriet hebt kunnen delen, dat heb je nu wel nodig.
Ik wil je even zeggen dat ik met je meeleef en aan je denk.
Je wilt vanalles voelen, maar je bent ook bang als je denkt dat je zwanger bent, voor die enorme teleurstelling en dat elke maand weer. Dat is heel moeilijk te begrijpen voor mensen die dat nog nooit meegemaakt hebben.

Wij zaten precies gelijk, bij mij is het vrijdag ook 14 dagen na IUI. Ik voel (nog) niks, dat wil ik natuurlijk wel maar ja. Tja, ik ben kei verkouden, sinds vorige week donderdag en vrijdag keelpijn en nu hele erg verkouden, dus dan denk ik al gelijk dat het niet gelukt is. Het kan nog steeds, maar ik durf gewoon niet te hopen, je kent dat wel.

Nou meid, heel veel sterkte en ik denk aan je.

Dikke knuffel van Wijstje

@ Wijstje Bedankt voor de lieve woorden. Ik zat vandaag op cyclusdag 27. Dus dit keer een vroege. Het gaat nu weer wat beter als daarstraks. Relativeren....'the magic word'! Maar genoeg over mij...hoe gaat het met jou. Kan je de spanningen nog een beetje aan? Ik ga ontzettend veel duimen draaien voor je. Het moet toch een keer lukken. Is het niet bij mij, dan wel bij jou!! Succes hè!!

Lieve Wijstje,

Ik duim mijn duimen eraf voor je hoor!
En laat je koppie niet nu al hangen door je verkoudheid, mijn weerstand was verdwenen toen ik de positieve test in handen had........het een verving het andere en ben de eerste 20 weken ziek geweest of onderweg............zegt dus niets...........het kan gewoon nog.
Tuurlijk, mijn woorden klinken makkelijk, maar ik hoop dat je weet dat ik het niet zo bedoel.
Laat je koppie niet hangen lieverd, weet ook dat ik aan je denk,

Dikke kus Rimke

Hoi Rimke en Wannebeamom,

Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik weet wat jullie bedoelen en dat jullie het goed bedoelen. Ik laat m'n koppie  niet hangen hoor.....

Hopelijk heeft dan duimen draaien van jullie een heel goed resultaat! Ik moet zeggen dat die wachtweken nu wel goed gaan, misschien omdat ik zo verkouden ben en dus met iets anders bezig ben... Nou maar hopen dat dat succes heeft.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs en een dikke knuffel van Wijstje.

Hey allemaal,

De eerste echo is achter de rug!En het HARTJE KLOPTE!!!!!

We zijn helemaal blij natuurlijk, 3 November mag ik terug voor nog een echo, en als goed is moet je dan wel wat meer te zien krijgen dan alleen een stipje.

Ik was gister  6 weken en 5 dagen zwanger, klopt precies natuurlijk want we hadden 11 september de IUI gehad.

Verder hoop ik dat iedereen hier op het forum snel zwanger mag zijn, en voor diegene de op het wachtbankje zitten veel succes met wachten, en laat de moed niet zakken.

Dikke xxx

En ik blijf het hier uiteraard gewoon volgen want ik wil het niet missen als er goed nieuws is!

Trieske

Hallo,

Hey Trieske, wat leuk voor je. dikke proficiat alvast.

Ik ben net terug op dit forum want wij zijn ook terug in de mm beland. Donderdag 16/10 moet ik 's morgens naar het ziekenhuis om bloed te geven en 's namiddags voor een echo. Aangezien ik niet echt een regelmatige cyclus heb, willen ze eerst even kijken of alles goed verloopt. Laatste cyclus was twee weken te laat! Hopelijk is het nu regelmatiger en kunnen we dan in november met de eerste IUI starten.  

De vorige keer (dochter van  januari 2006) was het van de eerste keer raak maar  daar vrees ik dit keer toch wel voor.

Veel  succes allemaal en houd de moed erin!

Groetjes,
Nina  

Hoi allemaal,

Wijstje: Ik duim voor je, laat je het weten als je meer weet?

Trieske: Wat een fantastisch nieuws zeg! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst!

Het kuurtje clomid is inmiddels achter de rug, viel erg mee. Ik heb alleen wat opvliegers gehad! Aanstaande vrijdag de echo voor de folikkelmeting en dan ws begin volgende week IUI 4. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes toitoi

Terug
Bovenaan