Hoi allemaal,
Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie allemaal zo met mij meeleven. Vandaag is het 2 weken geleden dat de 3e IUI plaats gevonden heeft. Ik heb me voorgenomen om dit weekend niet te testen. Pas als ik maandag nog niet ongi ben ga ik pas een test doen. Dan is het namelijk cyclusdag 28. Meestal word ik ongi 15 dagen na eisprong en dat zou dus morgen zijn. Ik ben er een beetje bang voor dat die toch weer gaat komen. Ik voel namelijk niks. Had vanmorgen een klein beetje last van m'n rug en dat is meestal niet zo'n goed teken. Ik heb natuurlijk toch nog wel een beetje hoop maar........ jullie snappen wel wat ik bedoel.
Ik moet zeggen dat de 1e wachtweek heel goed ging en de 2e eigenlijk ook omdat ik heel erg verkouden ben geweest en en nog wel een beetje.
Trieske, wat super om te horen dat de echo goed was. Zo krijg ik toch wel vertrouwen dat er vrouwen zwanger worden door IUI! Er gaat niks boven een kloppend hartje, heerlijk gevoel he? Geniet er maar lekker. Hoe voel je je verder? Misselijk, of valt het mee?
ToiToi, ik had van de clomid ook een beetje last van opvliegers, maar voor de rest vond ik het ook wel meevallen. Op naar jullie 4e IUI, ik hoop met een hele goeie afloop, ik duim weer voor je.
DeeDee, ben je al weer 11 weken? Wat gaat dat toch snel bij een ander.... Grappig he dat het dan al ineens een mensje is met alles erop en eraan. Dat weet ik nog wel van m'n dochter, heb toch echo gehad bij 7, 9, 11 en 13 weken, zo'n verschil in 2 weken tijd. Geniet van je zwangerschap.
Rimke, lief dat je voor me duimt, ik hoop dat het succes heeft....
Scorpio, leuk dat je met ons mee wilt kletsen. Ben je van jouw dochter via IUI zwanger geworden of op de "gewone" manier? Ik namelijk van mijn dochter die zondag 3 jaar wordt op de "gewone" manier en daarvoor en daarna ook op de "gewone" manier, alleen helaas miskraam.
Lieve meiden, ik hou jullie op de hoogte.....
Liefs en een knuffel van Wijstje.