Starten met IUI

wanna be a mom  jammer dat je ongesteld bent geworden.
Fijn dat je vriend er was, dan kan je er even samen om treuren.
Maar vol goede moed de volgende ronde in hoor.

Wijsje weet je al iets?
Ik duim nog steeds voor je hoor, de laatste dagen zijn het spannendste.

toitoi volgende week IUI, alvast heel veel succes. Ik ga voor je duimen.

Scorpio alvast succes met de IUI. Ik hoop dat je cyclus wat regelmatiger wordt.

Trieske wat fijn dat de echo goed was. Je gaat je verbazen bij de volgende echo.

Ik heb gisteren de tweede echo gehad. Ik ben nu 11 weken en in de afgelopen 3 weken is onze frummel gegroeid van garnaaltje naar een echt mensje met alles erop en eraan. Wat een verschil!
Ik hoop dat jullie het allemaal binnenkort ook mee mogen maken.

Hoi allemaal,

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie allemaal zo met mij meeleven. Vandaag is het 2 weken geleden dat de 3e IUI plaats gevonden heeft. Ik heb me voorgenomen om dit weekend niet te testen. Pas als ik maandag nog niet ongi ben ga ik pas een test doen. Dan is het namelijk cyclusdag 28. Meestal word ik ongi 15 dagen na eisprong en dat zou dus morgen zijn. Ik ben er een beetje bang voor dat die toch weer gaat komen. Ik voel namelijk niks. Had vanmorgen een klein beetje last van m'n rug en dat is meestal niet zo'n goed teken. Ik heb natuurlijk toch nog wel een beetje hoop maar........ jullie snappen wel wat ik bedoel.
Ik moet zeggen dat de 1e wachtweek heel goed ging en de 2e eigenlijk ook omdat ik heel erg verkouden ben geweest en en nog wel een beetje.

Trieske, wat super om te horen dat de echo goed was. Zo krijg ik toch wel vertrouwen dat er vrouwen zwanger worden door IUI! Er gaat niks boven een kloppend hartje, heerlijk gevoel he? Geniet er maar lekker. Hoe voel je je verder? Misselijk, of valt het mee?

ToiToi, ik had van de clomid ook een beetje last van opvliegers, maar voor de rest vond ik het ook wel meevallen. Op naar jullie 4e IUI, ik hoop met een hele goeie afloop, ik duim weer voor je.

DeeDee, ben je al weer 11 weken? Wat gaat dat toch snel bij een ander.... Grappig he dat het dan al ineens een mensje is met alles erop en eraan. Dat weet ik nog wel van m'n dochter, heb toch echo gehad bij 7, 9, 11 en 13 weken, zo'n verschil in 2 weken tijd. Geniet van je zwangerschap.

Rimke, lief dat je voor me duimt, ik hoop dat het succes heeft....

Scorpio, leuk dat je met ons mee wilt kletsen. Ben je van jouw dochter via IUI zwanger geworden of op de "gewone" manier? Ik namelijk van mijn dochter die zondag 3 jaar wordt op de "gewone" manier en daarvoor en daarna ook op de "gewone" manier, alleen helaas miskraam.

Lieve meiden, ik hou jullie op de hoogte.....

Liefs en een knuffel van Wijstje.

Wijstje ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor.
Je hebt hoop maar wilt niet teveel hoop hebben want je bent al zo vaak teleurgesteld.
Ik snap ook dat je niet te vroeg wilt testen, ik heb toen ook eerst m'n nod afgewacht, maar een dag later kon ik het niet laten omdat ik allerlei klachten had. Als ik die niet had gehad dan had ik ook nog een paar dagen gewacht.
Ik blijf nog gewoon een paar dagen voor je duimen.
Ik vind het ook snel gaan hoor bij mij. Maar ik ben erg blij dat de eerste maanden er nu bijna opzitten. Ik krijg er nu pas echt vertrouwen in dat we in Mei echt een baby krijgen.

Hoi DeeDee,

Je verwoordt precies wat ik bedoel, ik ben al bijna 2 jaar elke maand teleurgesteld. Even heel blij geweest vorig jaar, toen ik zwanger was, maar dat was helaas maar van korte duur.

Ik snap dat je nu meer vertrouwen begint te krijgen nu je bijna 12 weken bent, de meest kritieke fase is (bijna) voorbij gelukkig. Hopelijk kun je er echt van genieten.

Liefs Wijstje.

ik lees weleens met jullie verhalen mee,deedee jij zal me wel kennen van naam,hoe is et met je? al 11 weken? wat gaat het toch snel zeg!!

wijstje wat spannend zeg! hoop dat je ongesteldheid wegblijf!
jou verhaal komt een beetje overeen met de mijnes.

ik was vorig jaar  december eindelijk zwanger in ronde 12,en een miskraam gehad in januari,nu tot op heden nog niet gelukt,in december mogen we weer terugkomen in het ziekenhuis en in januari kunnen we van start gaan met de IUI.
lees soms hier weleens mee om te hopen op succes verhalen! waaronder deedee natuurlijk!
ik duim voor jou dat het wegblijft! en dat de IUI geslaagd is!

xxx mier

Hoi Wijstje,

Van Hanne ben ik ook zwanger geworden via IUI. Bij haar van de eerste keer raak, veel geluk gehad dus.

Vanmorgen heb ik bloed laten trekken en morgenavond moet ik voor een echo naar de gyn. Ten vroegste dinsdagmorgen eerste poging dan maar volgens de gyn zou het waarschijnlijk nog wat later zijn, te zien aan de resultaten van het bloed deze morgen. Afwachten dus. Dat is altijd het vervelendste, al dat wachten.

ik duim voor jullie allemaal, hopelijk snel positieve verhalen!

Groetjes,
Nina

Terug
Bovenaan