Hoi allemaal,
Hier weer even een berichtje van mij. Ben weer begonnen met clomid, valt op zich mee, maar ik krijg er wel wat opvliegers van. Heeft iemand meer daar last van? Verder eigenlijk geen klachten. Maandag naar gyn voor follikelmeting dan is het dag 9 van m'n cyclus, ben benieuwd hoeveel eitjes er deze keer zitten, vorige keer 3. De groei gaat bij mij meestal heel snel, dus vandaar dat ik al op dag 9 naar gyn ga (heb ik zelf maar aangegeven, want de 1e en de 2e keer waren we volgens mij aan de late kant zullen we maar zeggen.
Jo, ben benieuwd hoe groot je eitje vrijdag is, is toch weer spannend he? Ik vind het ook nooit fijn als ik m'n eigen gyn dan niet heb, maar goed, soms kan het niet anders en moet je roeien met de riemen die je hebt.
Scorpio, ik ben nog steeds blij om te horen dat jij een kindje hebt gekregen d.m.v. IUI, dat geeft toch nog steeds (een beetje) hoop.
Toitoi, jij hebt de IUI weer achter de rug en zit nu weer op het wachtbankje. Fijn dat je even mocht blijven liggen. Raar he, dat ze daar zo moeilijk over kunnen doen he? Ik heb het vorige 2x ook gevraagd, 1x was het op een zondag en was het geen probleem en vorige keer mocht het wel, maar moest ik even naar een ander kamertje, want het spreekuur ging natuurlijk gewoon door. Misschien is het ook wel niet bewezen dat het beter resultaat geeft als je even blijft liggen, maar voor m'n eigen gevoel vind ik het gewoon fijn om even te blijven liggen. Je snapt wel wat ik bedoel. Dat wachten voor de inseminiatie is vind ik ook altijd lang duren. Het ziekenhuis waar ik naar toe gaan daar doen ze de zaadbewerking niet zelf, daarvoor moet ik naar een ander ziekenhuis, daar wachten tot het klaar is en dan naar m'n eigen ziekenhuis rijden, dat duurt al een half uur en dan vind ik het vervelend als ik niet meteen aan de beurt ben want dan heb je al zo lang gewacht en je hebt het bewerkte zaad bij, dat moet er dan z.s.m. in .......
Het is allemaal wat he?
Je hebt gelijk dat we elkaar moeten steunen, maar op dit moment zit ik er een beetje doorheen, ik ben zo moe, gewoon omdat ik niet echt de tijd heb gehad om de teleurstelling deze keer te verwerken, dat heeft weer even z'n tijd nodig. Maar ik moet me opladen want volgende week woensdag of donderdag verwacht ik de 4e IUI...
Heel veel succes op het wachtbankje. Hoeveel eitjes had je deze keer? Was zaad ook goed? Ik duim voor je.
Nou meiden, succes allemaal en we houden elkaar op de hoogte.
Liefs en een dikke knuffel van Wijstje.