Hallo allemaal,
Trieske, wat fijn om weer van je te horen. Natuurlijk niet zo fijn dat je in 't ziekenhuis gelegen hebt. Misselijk zijn is natuurlijk niet echt fijn, maar zoals je al zegt, het is voor een goed doel...... Dat is dan ook de enigste troost....Hopelijk gaat het snel beter met je.
Jo, wij hebben nu inderdaad dezelfde cyclus/IUI. Ik moet morgen eerst tussen 8.45 en 9.00 uur zaad afgeven in ziekenhuis in Eindhoven, wachten op bewerking en daarna naar m'n eigen ziekenhuis rijden (ongeveer 25 minuten) en daar doen ze dan de IUI dat zal ergens rond 11.00 uur zijn denk ik. Spannend weer he? Ik moet morgenmiddag ook gewoon werken. Lekker gaan sporten hoor, is lekker ontspannend, dus gewoon doen, zeker als je je daar goed bij voelt. Succes morgen he? We houden elkaar wel even op de hoogte en proberen samen door die ellendige wachtweken te komen.
Nataly, geeft niks hoor je lange verhaal, leuk om te lezen, zeker met zo'n positief verhaal over IUI. Ik heb zelf morgen m'n 4e IUI dus ik hoop dat ik daarmee net zoveel geluk zal hebben als jij. Erg he, die opvliegers van clomid, heb ik ook wel last van. Ook fijn om te horen dat je toch zwanger bent geworden ook als was het zaad niet al te best. Bij de 1e IUI was zaad heel slecht (700.000) en bij 2e (8 milj) en 3e (32 milj)goed (toen was de onthoudingspreriode langer), die is nu weer korter, dus ik ben wel benieuwd, dat vind ik toch altijd wel spannend. En je ziet het he? Het hoeft er maar eentje te zijn. Vorige keer bij ons 32 milj en 3 eitjes, maar niet zwanger geworden..... Zo raar, dat snap ik soms niet, maar goed.
Wannebeamom, raar dat er nu nog maar 1 eitje zat en vorige week 2, maar gelukkig groeit die wel. Ik hoop met jou mee dat het met dit eitje gaat lukken. Succes donderdag, ik duim voor je.
Mier, bedankt dat je aan ons gedacht hebt om ons nog even succes te wensen, lief.
Wietske, hoe is het eigenlijk met jou?
Meiden, het wordt weer tijd dat een van ons een positief verhaal heeft over IUI. Succes allemaal.
Liefs en een dikke knuffel van Wijstje.