Starten met IUI

Hay meiden,

@Jo, ik snap heel goed dat je testen gehaald hebt en dat je er eentje gedaan hebt, dat heb ik ook al zo vaak gedaan...... Dat ie negatief is zegt natuurlijk nog helemaal niks, zo 10 dagen na de IUI. Ik hoop dat je tot woensdag kunt wachten en zo niet, dan niet. Bij mij gaat het wachten nog steeds goed, maar ja, ik moet ook nog ruim een week voordat ik wat weet. Ik heb me voorgenomen dat ik ook niet ga testen voor maandag over een week. Als ik volgend weekend niet ongi wordt ga ik pas die maandag een test kopen en doen. Althans, dat is m'n voornemen, misschien dat ik er tegen die tijd anders over denk. Het scheelt wel dat ik nu weet dat ik niet 14 dagen na IUI ongi wordt, want dan zit je al te hopen en komen de RD alsnog. Ik hoef dus pas vanaf volgende week zondag hoop te hebben als ik dan nog niet ongi ben. Ik blijf voor je duimen en hou me op de hoogte he?

@Nina, ik blijf volhouden op 't wachtbankje, zit ook niks anders op. Liefs dat je een kaarsje wilt brangen. Heb ik net ook gedaan in de kerk na de bruiloftsmis van onze overburen, nou maar hopen dat dat geluk brengt.

Iedereen succes met alles en we houden elkaar op de hoogte.

Dikke knuffel Wijstje.

Hoi Meiden,

@Jo: Weet je al wat, ik hoop dat je goede gevoel gelijk heeft! We kunnen wel weer een keer goed nieuws gebruiken hier op het forum!

@Wijstje: Heel veel succes de komende week!

Ik duim voor jullie!
Groetjes toitoi

Even een snelle update van mij, want ik moet zo weg
nog steeds in onzekerheid, nog geen spoor van RD, dus dat is goed nieuws (en ik ben nog nooit later dan 10 dagen na de eisprong ongi geworden ). Het wordt dus steeds spannender! Maar ik ga nog niet testen, ik ga het zeker tot na het weekend volhouden (als het dan nog nodig is natuurlijk).

succes allemaal!

liefs Jo

Hey Jo,

Dat klinkt toch al aardig goed, of niet dan? Ik hoop het zo voor je. Heel goed van je als je het nog even vol kunt houden om niet te testen, is wel moeilijk he?
Voel je iets? En zo ja, wat? Daar ben ik namelijk wel benieuwd naar.
Ik nog steeds heel gevoelige tepels en had gister zwaar gevoel in m'n onderbuik, niet dat dat al iets zegt, maar toch.....
Zou mooi zijn, als we nu allebei zwanger zouden zijn he?

Hou me op de hoogte he?

Liefs Wijstje.

Hoi Wijstje,

Het is inderdaad wel moeilijk, hoor! Ben ook zo nieuwsgierig! Maar ja, testen zegt waarschijnlijk nog steeds niks, dus dan doe ik het toch nog maar niet...
Dat zware gevoel in mijn onderbuik heb ik ook al sinds een week. Heb het nog nooit eerder gevoeld, vandaar ook wel een beetje mijn goede gevoel. Verder voel ik eigenlijk nog niet zo veel. Af en toe wel wat misselijk nadat ik gegeten heb, maar dan vraag ik me ook af of ik niet gewoon wat te veel heb gegeten...   Lastig hoor, die onzekerheid. En de dagen gaan zoooo langzaam!

Ik hoop natuurlijk ook dat jij ook zwanger bent, dat zou super zijn als we allebei tegelijk zwanger zijn geworden, hihi. Dan was het goeie dag voor IUI's, de 29e oktober. (Overigens mijn moeders verjaardag!).
Nog maar even doorzetten en duimen voor ons beide!
Ga je vanavond weer zingen?
Ik mag bij vrienden op visite, die sinds 2 maanden een 2e hebben. Is toch altijd een dubbel gevoel. Gelukkig gaan we 's avonds, dan liggen ze al in bed en hebben ze het toch minder over de kinderen. (Het zijn trouwens schatjes hoor!).

groetjes maar weer!
Jo

Hey Jo,

Nog steeds geen rode duivels dus? Dat lijkt mee een goed teken, toch? De dagen gaan nu zoooooo langzaam, zeker omdat ik ruim 2 weken na IUI pas m'n nod heb, dat is nu nog een week, echt niet normaal. Heb nog steeds heel gevoelige tepels, soms een beetje duizelig, ik weet het soms ook allemaal niet meer. Van de ene kant krijg ik dan een beetje hoop en van de andere kant denk ik dan  "het is natuurlijk nog wel vroeg om nu al gevoelige tepels te krijgen".

Als ik nu zwanger word ben ik aangeteld om de verjaardag van m'n dochter (19 oktober) toen ben ik namelijk ongi geworden, dus dat zou een extra speciale betekenis hebben. En voor jou de dag van IUI, verjaardag van je moeder. We hebben het gewoon verdiend, vind je ook niet?
Ga je morgen weer testen? Of pas woendag? Je houdt me op de hoogte he?
Ik hou je ook op de hoogte de komende hele lange wachtweek.

Heb gisterenavond lekker gezongen ja. Vrijdag hadden wij zelf een bruiloft en moesten we op feest, dus dit weekend is weer vlug voorbij gegaan. Komende week lekker een weekje vrij, mijn mannetje ook dus da's wel lekker.

Nou meid, hou vol en tot snel maar weer.

Dikke kus Wijstje.

Hoi Wijstje (en andere meiden),

Helaas bij mij slecht nieuws! Vanmorgen echt ongi geworden. Gisteravond begon het al een beetje en vanmorgen zette het echt door. Baal er weer behoorlijk van en de vraag, gaat het ooit wel lukken, houd je dan toch weer wat meer bezig.

Maar, het was pas IUI nummer 2, dus nog rondes genoeg te gaan. Heb ook een aantal onderzoeken nog niet gehad, dus daar kan ook nog iets uitkomen (zoals verstopte eileiders..).

Mijn mannetje en ik hebben besloten vanavond even lekker samen uit eten te gaan en dan weer met frisse moed aan de volgende ronde gaan beginnen.

Ik blijf natuurlijk wel voor jou duimen, Wijstje! Het moet bij jou gewoon lukken deze keer!
Hoe is het met de andere meiden, nog nieuws?

xxx Jo

Hey Jo,

He, wat kl.t. zeg, ik had er bij jou toch wel een goed gevoel over, zeker omdat je nu later ongi bent dan normaal. Ik snap helemaal hoe je je nu voelt. Dan zie je het even niet meer zitten. Die eerste paar dagen zijn dan ook het ergste en dan moet je al weer beginnen met hormonen slikken/spuiten, controles e.d. en ben je al weer bezig met de  volgende ronde en het moment dat je weer kans gaat maken op een zwangerschap. Dan heb jij wel een korte cyclus he? Dat is op zich wel fijn. Moet je eens kijken wij hebben dezelfde dag IUI gehad, jij bent nu al ongi geworden en mijn nod is pas volgende week zondag.....
Ik vind het echt heel erg voor jullie en weet dat ik aan je denk.

Ga vanavond maar eens lekker eten met z'n tweetjes, even er tussenuit.

Sterkte he meid...

Liefs en een dikke knuffel van Wijstje.

Terug
Bovenaan