Hallo allemaal, hier weer een berichtje van mij. Helaas zeer teleurgesteld, want onze tweede IUI poging is mislukt. Ik voelde het zaterdag al aankomen (buikpijn enzo) en zondagochtend werd mijn vermoeden bevestigd. Ondanks dat wij allebei het gevoel hadden dat deze poging niet ging lukken, was het toch weer een enorme teleurstelling! De angst om helemaal geen kinderen te kunnen krijgen, naamt natuurlijk bij elke mislukte poging toe. Ik ben de afgelopen twee dagen thuis geweest, vanwege mijn rug. Ik heb al een zwakke rug (al een keer een herniaoperatie gehad en ik heb slijtage in de onderste wervels) en door de menstruatie, zorgen en de inname van hormonen wordt het er niet beter op. Daarnaast slik ik elke dag medicijnen tbv mijn traag werkende schildklier. Dat zal allemaal niet echt meewerken. Maar goed, we moeten weer verder en ik ben inmiddels gebonnen met Puregon. Volgende week dinsdag heb ik mijn eerste echo voor de derde IUI poging. We zullen zien......
@ Wijstje....hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje. Spannend hoor en ik blijf duimen draaien!
iedereen die op het wachtbankje zit of met een behandeling bezig is....allemaal veel succes, meiden!!
@ Wijstje....hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje. Spannend hoor en ik blijf duimen draaien!
iedereen die op het wachtbankje zit of met een behandeling bezig is....allemaal veel succes, meiden!!