Hey meiden,
Wat duurt dat wachten toch lang, zeker deze week, echt niet normaal. Ik word er ook helemaal frusti van . Beetje last van m'n rug gehad, is dat nou een goed of een slecht teken (meestel slecht bij mij....), nog gevoelige tepels, is dat goed of slecht teken. Ik weet het allemaal niet meer!!!! Erg frustrerend kan ik je zeggen....... Heb nu lekker weekje vakantie, da's wel fijn, maar meer tijd om erover na te denken. Ben vanmorgen met m'n moeder en m'n dochter naar een dierentuin hier in de buurt gegaan en morgen gaan we lekker zwemmen, donderdag naar de sauna vrijdag snoeiafval naar milieustraat, jullie zien, ik heb wel afleiding, maar dat is dan ook alles. Ik slaap heel slecht, wordt een paar keer per nacht wakker om te plassen en voordat ik dan weer in slaap kom......jeetje.
Sorry voor mijn geklaag maar ik word zo onzeker van al dat wachten en wat ik wel of niet voel. Jullie snappen vast allemaal wat ik bedoel.
@Jo, het begin is weer gemaakt bij jullie. Is het niet goed dan dat het nu al 4mm is? Bij mij gaat het groeien van eitjes ook heel snel en ik heb m'n gyn daar nog nooit iets over horen zeggen......
@Linda, raar he, dat jij zit te wachten of de RD en ik niet wil dat ze komen.....? Nu maar hopen dat het bij jou heel snel komt en bij mij weg blijft.....
Jullie horen weer van me.
Liefs Wijstje.