Starten met IUI

he meis,

Nog een week...............ik denk aan je.
Heb alle gezegdes al veranderd voor je: 4 keer is scheepsrecht.......
En zelfs mijn geluksgetal is veranderd van 3 naar 4.................

Nogmaals, ik denk aan je en hou je goed,

Liefs Rimke

Hoi Rimke,

Wat lief dat je weer aan me denkt en me hier blijft volgen. Nog een weekje en dan weet ik meer. Wat duurt die laatste week toch altijd lang zeg. A.s. woensdag is het 2 weken na IUI, maar zondag is pas m'n nod (obv cyclus van 28 dagen). Even geduld hebben dus nog....

Nou maar hopen dat het veranderen van je geluksgetal mij geluk brengt.

Je leest het hier wel weer.

Liefs Wijstje

P.S. Hoe is het met je kleine meisje? Doet ze het goed? Al een beetje gewend aan het moederschap want het is in 't begin wel wennen vond ik zelf tenminste.

Wijstje ik blijf ook nog een weekje voor je duimen hoor.

Jo balen dat je ongesteld bent geworden. Heel veel succes met de volgende poging.

Alle andere meiden: heel veel succes met wachten op behandelinig of op je NOD.
Ik hoop dat het snel mag lukken voor jullie.

Deedee
(15 weken zwanger mbv IUI)

Hé meiden,

Ik heb vanmorgen mijn startecho weer gehad en we mogen gelukkig gelijk weer door naar IUI-ronde 3. De baarmoeder was al wel weer aan het opbouwen (op dag 3 van de cyclus), dat vond de gyn. wel wat snel, nu al 4 mm, hebben jullie dat ook wel eens gehad?

Heb net nog eens even teruggelezen en volgens mij is iedereen zo'n beetje aan het begin van een nieuwe ronde, behalve Wijstje natuurlijk.

Even kort mijn samenvatting:
Toitoi                deze week voor 1e FM
Nina                  donderdag 13 nov 1e FM
Linda                deze ronde afwachten, daarna beginnen met spuiten of slikken (hihi, klinkt wel grappig)
Liv                        vanaf 13 nov. LH testen en dan IUI
Jo                        1e FM maandag 17 nov.

Wijstje            NOD zondag 16 nov!!

Dus bij iedereen rustig en Wijstje hou vol, meid! Heb je wat afleiding?
Ik duim voor je, het is je echt gegund!

liefs Jo

Hallo meiden,

hier weer even een berichtje van mij.
Ik zit op het wachtbankje om juist de RD te krijgen. Iedereen hier hoopt dat de RD weg blijven, nou ik sta te juichen als ze er zijn. Nog 2 weken te gaan.

Jo: Ik lees net dat toch de RD gearriveerd zijn. Wat balen zeg. Maar je bent alweer goed op weg zie ik. Is wel vlug op dag 3 alweer een eitje van 4 mm. Nou succes met de volgende ronde.

Wijstje: Hou je het nog een beetje vol op de wachtbank. Nog een week ongeveer. Nou ik blijf je volgen en ik duim voor je.

Tja hier valt verder weinig te melden, heb net mijn eisprong gehad. Dus we wachten nog even.

Groetjes Linda

Hey meiden,

Wat duurt dat wachten toch lang, zeker deze week, echt niet normaal. Ik word er ook helemaal frusti van . Beetje last van m'n rug gehad, is dat nou een goed of een slecht teken (meestel slecht bij mij....), nog gevoelige tepels, is dat goed of slecht teken. Ik weet het allemaal niet meer!!!! Erg frustrerend kan ik je zeggen....... Heb nu lekker weekje vakantie, da's wel fijn, maar meer tijd om erover na te denken. Ben vanmorgen met m'n moeder en m'n dochter naar een dierentuin hier in de buurt gegaan en morgen gaan we lekker zwemmen, donderdag naar de sauna vrijdag snoeiafval naar milieustraat, jullie zien, ik heb wel afleiding, maar dat is dan ook alles. Ik slaap heel slecht, wordt een paar keer per nacht wakker om te plassen en voordat ik dan weer in slaap kom......jeetje.

Sorry voor mijn geklaag maar ik word zo onzeker van al dat wachten en wat ik wel of niet voel. Jullie snappen vast allemaal wat ik bedoel.

@Jo, het begin is weer gemaakt bij jullie. Is het niet goed dan dat het nu al 4mm is? Bij mij gaat het groeien van eitjes ook heel snel en ik heb m'n gyn daar nog nooit iets over horen zeggen......

@Linda, raar he, dat jij zit te wachten of de RD en ik niet wil dat ze komen.....? Nu maar hopen dat het bij jou heel snel komt en bij mij weg blijft.....

Jullie horen weer van me.

Liefs Wijstje.

Even een snelle reactie,
nee het zijn niet de eitjes die 4 mm zijn, maar de opbouw van het baarmoederslijmvlies? Meten ze bij jullie de opbouw  in de baarmoeder niet? En dat die nu alweer aan het opbouwen is, terwijl ik nog menstrueer vond de gyn. wat vreemd. Niet iets om ongerust om te worden en vorige keer was dat ook niet zo, maar het is wel een beetje gek...

Wijstje: houd je taai! Helaas zeggen al die tekenen echt nog niks, zei mijn gyn. vanmorgen ook nog een keer. Je kunt er echt niks van zeggen, helaas! Want je wilt het zo graag weten, he? Nogmaals veel succes en geniet ondertussen ook van je vakantie!

xx Jo

Hoi Jo,

Ik had al begrepen dat je niet de eitjes bedoelde, maar het baarmoederslijmvlies, iemand anders dacht dat je het over de eitjes had. Bij mij meten ze dat baarmoederslijmvlies ook altijd, maar is bij mij op dag 9 of 10 pas 4,5-5 mm dat is nog weinig vinden ze (bij mijn dochter was dat ook zo en toen ben ik wel gewoon zwanger geworden). Ik heb nog wel even gedacht of het daar misschien aan zal liggen dat ik maar niet zwanger wordt, dat het innestelen niet goed gaat. Ach, ik weet het ook niet, zal bij iedereen ook wel anders zijn neem ik aan. Inderdaad een beetje gek dat heb bij jou nu al 4 mm is, maar goed, het is niet anders, toch? Wanneer heb je weer een echo?

Bedankt voor je lieve woorden. Inderdaad zeggen die tekenen helemaal niks, maar goed, je wilt zo graag een bevestiging hebben dat je zwanger bent. Er zit helaas niks anders op dan wachten, dus dat doen we dan maar.

Tot snel maar weer.

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan