Starten met IUI

Ach Wijstje, wat vervelend!!

Zat net mijn berichtje te typen  vol hoop,  terwijl jij aan het melden was dat het juist niet goed ging. Gatsie! En je had je nu natuurlijk toch ook een beetje ingesteld op IVF en dan moet je daar weer een maand langer op wachten. Echt heel erg balen allemaal!
Vandaag maar even lekker uithuilen en op de bank hangen met wat lekkers! Je had nog vrij toch? Heel veel sterkte, meis,  IVF gaat voor jullie vast  de oplossing brengen!  

dikke knuffel Jo  

He godver! (sorry......)
Wat een ontzettend klote bericht meisje!
Kan me voorstellen dat je even in een gigantische huilbui schiet.
Wat een waardeloos iets!
En nou is natuurlijk ook net je eigen gyn weg. Kan me voorstellen dat je niet een maand niets wil doen...........

Ik heb er even geen woorden voor, zo ontzettend kut.

Dikke knuffel voor jou meis, neem even de tijd om dit nu ook weer een plek te geven,

Dikke kus, Rimke

Hallo,

Sorry dat ik me een tijdje stil heb gehouden, maar ik vond het beter voor mezelf om een beetje afstand te nemen om er niet zo mee bezig te zijn. (is niet echt gelukt, heb elke dag meegelezen en ben er net zoveel als anders mee bezig!!!)

@wijsje: Getver wat kl.te zeg!!! Ik had zo een goede hoop voor je!!! Ik heb er ook echt geen woorden voor!!!

@toi toi: Succes op het wachtbankje, ik duim voor je.

@wanna be a mom: Ook kl.te!! Hoop dat 3x scheepsrecht is voor je!!

@grote wens: Zijn de RDtjes er al, raar eigenlijk dat jij er juist wel op zit te wachten echt de omgedraaide wereld.

@toi toi: Hoe ging je IUI? Hoop voor je dat het een x raak mag zijn.

@Jo: Nieuwe ronde nieuwe kansen!! Hoop dat het een vruchtbare maand is!!

@Rimke: Waar zit jij ongeveer in je cyclus, kan het nou zo gauw even niet terug vinden? Waarschijnlijk lees ik eroverheen, sorry.

Nou hier alles rustig, vanaf morgen LH testen, hopen dat die snel positief is dan kunnen we de dag erna voor de 2e iui.
Ik hoop dat er snel iemand met positief nieuws komt, want bij mij begint de moed me een beetje in mijn schoenen te zakken!!

XXX Liv

@ Wijstje….Het is moeilijk om alle buien van het leven te trotseren. Er is niets moeilijker dan de dingen te wensen en te aanvaarden zoals ze zijn! Het is elke keer weer zo ontzettend balen. Ik had goede hoop voor je, maar helaas. Geef niet op, maar blijf proberen. Sterkte meid!!

Hallo lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Heb vanmorgen gyn gebeld en omdat ze in het ziekenhuis in Veghel geen IVF doen moet ik doorgestuurd worden naar Catharina Ziekenhuis in Eindhoven of naar vruchtbaarheidskliniek Geertgen in Elsendorp. Aangezien ik niet zover van Elsendorp woon is dit voor mij het handigste. De metingen van eitje en dergelijk doen ze daar, maar de uiteindelijke IVF behandling doet de arts van Geertgen dan zelf in het ziekenhuis in Eindhoven. Ik heb al gebeld voor een intakegesprek want dat moet van te voren en daar kan ik pas 5 december terecht (over 3 weken dus). Dat betekent dat ik van deze maand ook weer niet veel hoef te verwachten, of ik moet ineens spontaan zwanger worden....Daar ga ik nu na 2 jaar maar niet meer vanuit..
Ik hoop wel dat ze na die intake dan ook echt wat gaan plannen m.b.t. behandelingen. Dus voor mij deze maand geen ziekenhuis bezoek, oh ja, toch wel, dinsdag nog afsluitend gesprek met m'n gyn in Veghel.. Misschien ook wel even fijn om een maand even niks te moeten....

Nou meiden, voor degene die op het wachtbankje zitten heel veel succes en hopelijk komt er gauw iemand met goed nieuws na IUI, dat zou fijn zijn.

Liefs Wijstje.

Hallo meiden,

Hier weer even een berichtje van mij. Weinig te melden hier, nog iets minder dan 2 weken en dan arriveren de RD bij mij. Deze maand gaat zo langzaam voorbij. Tja , ik wil juist naar het ziekenhuis om weer te kunnen beginnen met zwanger worden. Krijg je naar 2 jaar er nog een maand rust bij. Niet leuk.
Terwijl jullie allemaal hopen er niet meer naar toe te hoeven. Wat een omgekeerde wereld is het soms.

Wijstje wat erg dat de RD's toch gearriveerd zijn, het klonk steeds zo positief en dan ineens zijn ze er.

Ik wens iedereen heel veel succes met de behandelingen, en hopelijk komt er weer snel iemand met positef nieuws. Zodat we weer een beetje hoop krijgen. Dat het toch kan

Groetjes Linda,

Ach Wijstje wat balen zeg! Huil maar even lekker uit. Nu een stap verder met IVF, komt voor mij ook steeds dichterbij........ook ik weet niet of het via IUI gaat lukken.  Hierna nog 1 keer voor mij en dan waarschijnlijk ook IVF. Misschien dat de kansen groter zijn en dat het eindelijk een keer mag lukken!

Allemaal bedankt voor jullie gelukswensen. De IUI is goed gegaan, de gyn was op tijd, de spermakwaliteit was goed (ipv alle andere keren matig)  en  ik mocht zonder problemen een kwartiertje blijven liggen! Dus duimen maar weer!

Meiden allemaal heel veel succes en ik hoop dat iemand binnenkort heel goed nieuws heeft!

Groetjes toitoi

Hoi ToiToi,

Fijn om te horen dat je 5e IUI goed gegaan is. Nou maar hopen dat jij met goed nieuws komt over IUI en dat het deze keer gelukt is bij jullie. Ik ga in ieder geval voor jullie duimen.

Succes met de wachtweken....

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan