Starten met IUI

@ Liv: ik breek alleen af en toe even in om Wijstje te volgen, ken haar van het "zwanger worden na een miskraam"-forum.............

@ Wijstje: meisje, nogmaals veel sterkte en ik hoop dat ze in december beslissen dat je snel mag beginnen in het IVF traject.........koppie op en ik blijf je volgen hoor!
Hier gaat het met het meisje goed, de onrust is uit haar lijfje en ze lijkt veel tevredener........ze heeft natuurlijk een heel matige start gehad en is letterlijk op de wereld gesleurd maar nu lijkt alles op zijn pootjes terecht te komen en kunnen we lekker van haar gaan genieten. Ze groeit goed en is een echte meid, gillen van ongeduld enzo..........

Dikke kus en knuffel,
liefs Rimke

ha meiden,

ik kreeg deze tip via een andere topic, toitoi bedankt.

wij zijn nu in de running voor de eerste IUI vandaag laatste dag van 5 dagen 100mg clomid.

donderdag moet ik naar de gyneacoloog om te kijken of er eitjes zijn.

wij zijn al 5 !!! jaar bezig.

mijn moeder duimt heel erg met mij mee ze kijkt er naar uit om voor t eerst oma te worden.

ik hoop dat ik genoeg reageer op de clomid zoddat de eerste IUI slaagt.

maar durf er niet op te hopen.

we zien het allemaal wel ben al zo lang bezig.

groetjes suus

Hoi Rimke,

Lief van je dat je me blijft volgen, fijn om te weten dat je nog aan me denkt.

Wat fijn dat het nu beter gaat me je kleine meisje. Valt ook niet mee voor die ukkepukken. Bij ons was het ook wennen in 't begin, ik moest zelf wennen en m'n dochter ook. Tja en meiden die zijn pittig, althans, die van ons wel. Geeft niks, er mag ook wel wat in zitten, toch?

@Suus, welkom bij deze topic, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik heb zelf onlangs m'n 4e IUI gehad, helaas mislukt en wij gaan nu verder met IVF. Heel veel succes en ik hoop dat de clomid goed aanslaat.

Tot snel maar weer allemaal.

Liefs Wijstje.

heeel veel succes met de ivf

ik hoop dat dit wel aanslaat
een kennis van mij heeft 8 IUI pogingen gehad en toen 1 ivf en de eerste ivf was gelijk raak dus houdt moed.

Hey Suus,

En nou maar hopen dat wij ook wat geluk hebben bij de 1e IVF. Fijn om te horen dat er zo toch mensen zwanger worden....

Met jou alles goed?

Groetjes Wijstje.

Hallo Meiden,

@ Nina: jij mag morgen bloed laten prikken toch? En je zat op dag 9 op 10 mm? Ik ga morgen voor de 1e FM naar het zh, dan is het voor mij ook dag 9, ben benieuwd hoeveel en hoe groot de eitjes zijn.

@ toitoi: fijn dat de IUI zo goed ging. Het wordt steeds moeilijker om vertrouwen te houden vind ik zelf, maar als je dan weer een goeie ervaring hebt gehad, geeft dat toch weer even moed! Hopelijk blijft jullie het IVF-traject bespaard!

@ wijstje: dus jullie gaan nu wel het IVF-traject in... spannend hoor! Nieuwe behandelingen geven toch weer nieuwe kansen. Ik hoop zo dat dit gaat lukken. Grappig dat jij in Veghel in het zh liep/loopt. Wij hebben daar ook lang gewoond (op de wulpdonk) en mijn broertje is daar geboren.

@ Linda: wat gaat de tijd langzaam he? Of je nu juist op de RD wacht of hoopt dat ze niet komen... veel sterkte met het wachten!

@ suus: jeetje, jullie zijn ook al lang bezig. Maar nog niet eerder de MM in gegaan? Wel spannend dat je nu echt  kan gaan beginnen met de behandelingen!  Is er bij jullie ook iets uit de onderzoeken gekomen, of ook het predikaat "onbegrepen verminderd vruchtbaar" gekregen?

xxx Jo  

@wijstje inderdaad is het fijn om te weten dat ivf bij de eerste keer al goed kan gaan na mislukte iui pogingen.

@jo1978 veel succes meis ik mag donderdag voor mn follikelecho dan zit ik op dag 12 ben benieuwd wat daar uitkomt, ik hoop dat het zin heeft gehad om gelijk op 100mg clomid gezet te zijn.

duim voor me dames.

voor de dames die ook volop bezig zijn.........

i keep my fingers crossed.

hopen dat we snel weer zwangere dames mogen feliciteren.

meiden ik moet ff wat kwijt,

ik moet donderdag voor mn eitjes echo en ben supernerveus ben zo bang dat de clomid niet is aangeslagen en er geen grote eitjes zijn.

wie herkent deze angst en kan me vertellen hoe ze daar mee is omgegaan??

Terug
Bovenaan