Hey meiden,
Vandaag (dag 8 cyclus) bij gyn geweest voor follikelmeting eitje re en li van ± 12 mm, nog klein dus, maar er zit wat aan te komen, baarmoederslijmvlies 4 mm is ook nog te dun, maar groeit als het goed is nog. Advies gekregen om zondag te klussen en dan maandag weer nieuwe meting om te kijken of timing goed is en zo, vind ik ook wel fijn moet ik zeggen. Dat is dan voorlopig de laaste keer dat ik bij die gyn in Veghel kom omdat ik 5 december intake heb bij Geertgen voor IVF/ICSI. Als ik zwanger ben zal ik toch wel weer bij die gyn terecht komen ivm m'n bloeddruk, was bij zwangerschap van m'n dochter toen ook. Op zich wel raar dat ik daar 2 jaar ben gekomen, maar goed, hopelijk kan ik daar gauw weer naar toe voor een echo van een klein mensje in m'n buik.
@Rimke, ik vind het erg fijn dat je aan me denkt en dat je voor me duimt, lief van je dat je me nog steeds volgt. Vorig jaar zaten we inderdaad samen op een ander forum na een miskraam, jij hebt nu je kleine meissie al en wij zijn eigenlijk nog geen stap verder. Maar ik probeer vol te houden, ben er nog niet aan toe om ermee te stoppen zeg maar. Dus je steun is heel erg welkom, bedankt.
@Suus, wat een grooit eitje zeg, 25 mm!! Super meid. Hoe was de ovulatietest, heb je IUI inmiddels gehad? Spannend zeg.
@Nina, 1e IUI zit erop, fijn is dat he? Goed om te horen dat alles goed was, daar wordt je toch positief van, niet dan? En dan nu op dat wachtbankje waarvan ik de laatste week altijd het ergste vind. Ik zal voor je duimen, zet 'm op he? En als je dan even niet zoveel hier zult zijn snap ik dat best, maar wel even iets van je horen of je ongi wordt of zwanger bent. Ik hoop natuurlijk voor jou het laatste.....
@Wannebeamom, balen dat er nu nog (maar) 1 eitje zat, maar ja, beter 1 dan niks zullen we maar zeggen. Ik hoop dat deze goed door gaat groeien en dat je dan maandag de IUI hebt. Volgens mij krijg je IUI wel vergoed, maar IVF of ICSI maar 3 behandelingen in het standaard pakket. Succes meis.
@Toitoi, hoe is het met je? Wanneer je nod? Lukt het wachten een beetje? Ik hoop gauw op goed nieuws van je.
Iedereen succes met van alles en nog wat en tot snel.
Liefs Wijstje.