Starten met IUI

Hoi Suus.....ik wordt jaloers op jouw eitjes ....25mm...dat ziet er goed uit joh! Bij mij was het vandaag (2e FM) maar 13,5mm. Mijn slijmvlies was ongeveer 5,5mm. Bij jou is dat ook al 7,6mm. Nu je ovu test  nog positief, zodat je morgen je IUI hebt. Heel veel succes morgen!!

Hey meisies,

@suusjuh: nou, hardstikke goed he, ik duim alvast voor je!

Ik heb vanmorgen de eerste IUI gehad en vlieg nu dus op het twee weken wachtbankje. De kwaliteit was goed zei de gyn. 26 miljoen zwemmers en 76% beweeglijkheid. Best blij mee en mijn man natuurlijk ook, haha! De gyn heeft ze ook een beetje gericht, naar rechts dus want daar is het deze maand te doen. Ze hadden ook sinds een maand een nieuw apparaat en daardoor kon je de IUI echt volgen, je zag het buisje en de injectie zag je ook "live" Vond dat wel leuk. Dus nu maar afwachten. Spijtig genoeg kon de gyn niet garanderen dat het dit keer weer van de eerste keer raak zou zijn.

Tot binnenkort!
Nina

Hey meiden,

Vandaag (dag 8 cyclus) bij gyn geweest voor follikelmeting eitje re en li van ± 12 mm, nog klein dus, maar er zit wat aan te komen, baarmoederslijmvlies 4 mm is ook nog te dun, maar groeit als het goed is nog. Advies gekregen om zondag te klussen en dan maandag weer nieuwe meting om te kijken of timing goed is en zo, vind ik ook wel fijn moet ik zeggen. Dat is dan voorlopig de laaste keer dat ik bij die gyn in Veghel kom omdat ik 5 december intake heb bij Geertgen voor IVF/ICSI. Als ik zwanger ben zal ik toch wel weer bij die gyn terecht komen ivm m'n bloeddruk, was bij zwangerschap van m'n dochter toen ook. Op zich wel raar dat ik daar 2 jaar ben gekomen, maar goed, hopelijk kan ik daar gauw weer naar toe voor een echo van een klein mensje in m'n buik.

@Rimke, ik vind het erg fijn dat je aan me denkt en dat je voor me duimt, lief van je dat je me nog steeds volgt. Vorig jaar zaten we inderdaad samen op een ander forum na een miskraam, jij hebt nu je kleine meissie al en wij zijn eigenlijk nog geen stap verder. Maar ik probeer vol te houden, ben er nog niet aan toe om ermee te stoppen zeg maar. Dus je steun is heel erg welkom, bedankt.

@Suus, wat een grooit eitje zeg, 25 mm!! Super meid. Hoe was de ovulatietest, heb je IUI inmiddels gehad? Spannend zeg.

@Nina, 1e IUI zit erop, fijn is dat he? Goed om te horen dat alles goed was, daar wordt je toch positief van, niet dan? En dan nu op dat wachtbankje waarvan ik de laatste week altijd het ergste vind. Ik zal voor je duimen, zet 'm op he? En als je dan even niet zoveel hier zult zijn snap ik dat best, maar wel even iets van je horen of je ongi wordt of zwanger bent. Ik hoop natuurlijk voor jou het laatste.....

@Wannebeamom, balen dat er nu nog (maar) 1 eitje zat, maar ja, beter 1 dan niks zullen we maar zeggen. Ik hoop dat deze goed door gaat groeien en dat je dan maandag de IUI hebt. Volgens mij krijg je IUI wel vergoed, maar IVF of ICSI maar 3 behandelingen in het standaard pakket. Succes meis.

@Toitoi, hoe is het met je? Wanneer je nod? Lukt het wachten een beetje? Ik hoop gauw op goed nieuws van je.

Iedereen succes met van alles en nog wat en tot snel.

Liefs Wijstje.

@scorpio : we lopen gelijk op ik heb vanmorgen om 11.45 eerste IUI gehad!!!!! en nu dus ook 2 weken op t wachtbankje, dan moet jij dus ook 5 december zwangerschapstest doen.

spannenddddd meis
bij mij zag je de inseminatie zelf niet helaas maar we hadden 1 miljoen superactieve zaadcellen en dat na maar 1,5 dag onthouding.
de eendebek deed zeer bij mij de dokter heeft bijna een kwartier moeten wroeten met dat ding om mn baarmoedermond te zien iedere keer in en uit, nu blijkt dus dat mijn baarmoeder heel diep ligt en daardoor mijn baarmoedermond erg hoog.
spannend meis misschien kunnen we dalijk op 5 december beide heugelijk nieuws melden :)

liefs suus

Hi meiden,

Sorry dat ik een tijdje afwezig was, erg druk op mijn werk, maar ook met sporten en hobby's, in ieder geval veel afleiding!
Maar inmiddels heb ik ook mijn pregnylspuit gehad en mag ik morgen voor de 3e IUI naar het zh.

@ wanna be a mom: wij gaan dus echt precies gelijk op deze keer. Hoe laat moet jij morgen in het zh zijn? Ik krijg de inseminatie om 10.00 uur. Mijn eitjes waren vrijdag trouwens niet veel groter dan de jouwe hoor! Ik had er alleen deze keer toch twee!! Daar ben ik natuurlijk wel erg blij mee. Maar de afmeting was nog van beide rond de 14 - 14,5 mm. Het rijpen van de eitjes duurt bij mij altijd wat langer. Maar bij mij is de tweede fase een stuk korter. Meestal maar een dag of 10. Hoe lang duurt dat bij jou dan?

@ wijstje: wat zou het mooi zijn als het nu in zo'n tussenperiode toch nog lukt! Ik hoop het van harte, maar als het niet lukt, kun je in ieder geval door naar IVF. Geeft toch weer nieuwe kansen en nieuwe hoop! Veel succes!

@ nina: dus jij zit alweer op het wachtbankje, spannend he? Ik heb het nog steeds vrij druk op mijn werk, dus ik heb deze keer genoeg afleiding om ook niet te veel op de site te zitten. Is misschien wel eens goed! We moeten alles een keer proberen, toch? Veel sterkte in ieder geval in de wachtweken! Wat leuk dat je de inseminatie op het scherm kon zien, dat hebben ze bij ons nog niet...

@ suusjuh: en jij ook op de wachtbank. Hoe gaat de eerste week tot zo ver? Kun je het een beetje van je af zetten? Is moeilijk, he?

@ toitoi: hoe gaat 't?

liefs Jo

ha jo,

het is heel moeilijk om het van me af te zetten probeer gewoon mn dagen zo vol mogelijk te plannen om het van me af te zetten mn lichaam maakt bokkesprongen dus ik weet het soms egt niet. maar we houden vol

liefs suus

Hey meiden,

Vandaag voor de laatste keer bij m'n gyn in Veghel geweest, was best raar om daar weg te gaan, ben daar 2 jaar geweest, moest ook wel even een traan wegpinken, ook toen ik de 2 aardige assistentes daar een hand gaf, ik zag dat een van hen ook tranen in d'r ogen kreeg......
Vrijdag waren er 2 eitjes te zien van  ongeveer 12 mm en vandaag nog maar eentje van ruim 17 mm, slijmvlies bijna 5 mm (lijkt me wat te dun, maar ja). De keren dat ik IUI deed groeide het eitje heel snel, was dan op  dag 9 of 10 al bijna 20 mm, niet normaal he?  Voor mijn gevoel was dat altijd veel te vlug, maar ja, wat de  je eraan? Nu groeit het eitje niet zo snel, dat vind ik toch een wat fijner idee. Hopelijk een goed  teken zullen we maar zeggen...Nu dus nog maar wat klussen en dan ook op 't wachtbankje. Wel fijn om te weten dat ik 5 dec een intake heb bij vruchtbaarheidskliniek. Als het dan deze maand niet lukt hebben we in ieder geval die afspraak staan en gaan we een stap verder, spannend, maar er moet gewoon iets gebeuren.

@Jo en Wannebeamom, veel succes met jullie IUI morgen, ik zal voor jullie duimen.

@Toitoi, waar ben je? Hoe is het met je?

@Suus, lukt het wachten een beetje? Hopelijk heb je wat afleiding.

Nou, meiden, tot snel maar weer en we houden hoop he?

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan