Even een update:
Afgelopen dinsdag heb ik de inseminatie gehad van onze derde IUI poging. Gelukkig werd het deze keer niet 'afgeraffeld' zoals de vorige keer. We hadden nu dezelfde arts als bij de eerste poging. Mijn vriend mocht het dus ook weer inspuiten. Na het gebruikelijke kwartiertje liggen, mochten we weg. Het wordt zo langzamerhand een 'traditie', want we zijn weer lekker gaan lunchen. Nog wat geshopt en een kaarsje aangestoken in een kapel midden in de stad. We hebben daar even gezeten en een schietgebedje gedaan. Hoewel wij geen kerkgangers zijn, steken we wel af en toe een kaarsje op. Meestal voor familie of bekenden die het nodig hebben, maar deze keer alleen voor onszelf. Nu maar hopen dat het spreekwoord driemaal is scheepsrecht werkelijkheid wordt. Op 9 december mag ik testen en ik hoop zo dat ik deze datum een keer haal, want dan ziet het er misschien wel goed uit!
Wachten, wachten....ik haat wachten. Het worden weer spannende weken!
Goed, genoeg over mij.....hoe is het met jullie?
@ Jo, ik zie dat jij ook dinsdag je derde IUI hebt gehad? Alles goed gegaan. Nu maar weer wachten hè! Zitten we in iedder geval gezellig samen op het 'bankje'.
@Linda, heel veel succes in januari met jullie eerste IUI. Ik hoop dat deze poging ook gelijk de laatste is!
@ Wijstje, lief dat je nog aan ons hebt gedacht. Hoe gaat het met jou?
Zoals gebruikelijk wens ik iedereen veel geluk, degene op het wachtbankje veel geduld en alvast een prettig weekend meiden! Want we moeten niet vergeten (ondanks alle tegenslagen) te genieten van het leven!
Groetjes Wannabe a Mom