Hey meiden,
Fijn dat jullie er weer zijn, geeft niks hoor om af en toe wat afstand te nemen, dat is namelijk ook wel eens fijn he?
@Jo, spannend he, die 2e wachtweek en die duurt voor mijn gevoel ook altijd veel te lang, bij jou meestal niet dus dat is wel fijn. Ik hoop zo voor jullie dat het deze keer gelukt mag zijn, een goed bericht kunnen we allemaal wel weer gebruiken. Zet 'm op he die laatste week en hou ons op de hoogte.
@Linda, balen dat die HSG niet door ging, heb je je daarop voorbereid...... Hoe kan het dan dat je weer aan 't vloeien bent? Ik hoop dat jullie gauw met de volgende poging kunnen beginnen.
Hier gaat het wel. Morgen intake gesprek, ik ben wel benieuwd. Het dossier van ziekennhuis Veghel hebben ze al ontvangen, dus dat is er in ieder geval op tijd. Vrijdag 12 december is m'n nod dus nu zullen ze toch nog niks doen, ik denk pas bellen als ik ongi geworden ben en dan gesprek of zo, ik heb echt geen idee. Maar dit jaar zal het wel geen behandeling meer worden. Ik heb namelijk ergens gelezen dat dan eerste je normale cyclus stilgelegd moet worden en je dus met hormonen moet beginnen. Ik wacht het maar af. Op zich gaat het wachten wel. En ik moest zeggen dat ik er nu ook niet zoveel mee bezig ben, wel met het gesprek, maar niet met het feit dat ik weer op het wachtbankje zit. Dat komt misschien omdat ik weet dat er nu weer wat gaat gebeuren. Het mooiste zou zijn dat ik nu spontaan zwanger zou zijn, maar daar ga ik maar niet vanuit, om mezelf te beschermen tegen een grote teleurstelling. Die hebben we de laatste paar jaar al diverse malen gehad.
Meiden heel veel succes en laat af en toe een berichtje achter, als je daar zin in hebt.
Dikke kus Wijstje.