Starten met IUI

hoihoi,

Hier slecht nieuws, de  zijn vanmorgen gearriveerd. Ik was zo druk met m'n werk dat ik er helemaal niet zo op voorbereid was vandaag, dus het was wel even een schok. En daarna balen natuurlijk! Nu gaan we dus een kijkoperatie laten doen. Ik had meteen willen bellen om een afspraak te maken, maar de afdeling was helaas net gesloten voor vandaag. Morgenochtend dan maar. Ik hoop dat ik voor de kerst nog terecht kan, dan kan ik mooi de kerstdagen uitrusten! Eigenlijk hoop ik dat ze constateren dat mijn eileiders verstopt zitten, dan hebben we tenminste een oorzaak (en een manier om het probleem te verhelpen), herkennen jullie dat?

@ wannabeamom: veel succes vandaag en morgen! Ik hoop echt dat ze bij jouw wel wegblijven, die rottige !

@ suus: ook nog maar een dag, spannend hoor! Veel succes!!

@ wijstje: morgen gesprek toch? Ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat. Begin toch steeds meer te denken dat wij die kant ook op zullen gaan, dus ik hoor graag hoe het vervolgtraject eruit ziet! Dan zijn we vast op de hoogte!

@ vergeet ik nog iemand? Sorry... heb er geen schermpje naast deze keer. Veel succes in ieder geval! Moed houden!

groetjes,
Jo

Hallo, hier ben ik even vlug, voordat ik moet gaan werken.
Nou, mijn lichaam heeft mij deze maand goed voor de gek gehouden ik vloei nog steeds. Al 1,5 week, terwijl ik normaal binnen 4 dagen er vanaf ben. Zodoende ging het niet door. Plus gisteren contact gehad met ziekenhuis, die zeiden dat ze zo'n onderzoek normaal vanaf dag 12 pas deden om zeker te zijn dat het vloeien over is. Maar ja a.s. maandag nieuwe HSG afspraak en woensdag de spuitinstructie en dan rust tot januari. Dan starten we eindelijk met IUI.
Ondertussen heb ik al zitten tellen en heb volgend jaar elke maand wel een vriendin of familie die uitgerekend is. Dus dat wordt een heftig half jaar tot nu toe.

Wijstje: succes met je intakegesprek, we horen wel hoe het gegaan is.

Jo: Ik duim nog steeds voor je.

Verder iedereen die ik vergeten ben natuurlijk ook succes met de behandeling en diegene op het wachtbankje ik duim voor jullie dat jullie toch met zijn drieen het nieuwe jaar in gaan.

Groetjes Linda

meiden,

heb ff de balen heb sinds vanmiddag bruinige slijm hopen dat het niet doorzet, ik zit nu op dag 13 na de IUI zou het nog innesteling kunnen zijn???
lijkt me sterk maar morgen toch voor de zekerheid maar testje der tegenaaan gooien.

liefs suus

ha meiden,

ik ben van t wachtbankje vandaag toch ongi geworden.
test vanaf was negatief na t weekend nog eens testen maar denk dat het duidelijk is en we gewoon 2e ronde IUI moeten

helaas dus weer clomid maar ach we weten waar we t voor doen
liefs suus

meiden,

de eerste IUI is inderdaad mislukt vanmorgen negatief getest en nu moet ik dus de ipv de 15e december op cyclusdag 12 op zondag de 14e al naar het ziekenhuis voor een FM

morgen weer starten met clomid 100mg.

liefs suus

Hallo meiden,

Jo: heb ik gisteren net mijn berichtje geplaatst zie ik dat de RD's zijn garriveerd. Wat ontzettend kl*te. Op naar de volgende ronde Succes

Suushje: Bij jou ook al de RD gekomen, wat erg. Nou succes met de volgende ronde.

Ik heb gisteren het nieuwe recept voor de kuur weer binnen gekregen die ik de avond voor het HSG onderzoek moet innemen. Wat een vieze dikke tabletten zijn dat.

Ik ga nu starten met tarwekiemoliecapsules, dit bevorderd de vruchtbaarheid van de vrouw. Ik ken een aantal mensen die dit hebben gebruikt en een maand later aantelden. Mijn zus is er een van. En haar schoonzus ook. die heeft 5 jaar in de MMM gezeten. Toen gestopt naar homeopaat gegaan en nu zwanger spontaan. Dit middel kun je gewoon bij de drogist halen.

Vandaag gesprek met mijn teamleider i.v.m. hoe ik het moet regelen dat ik steeds onder het werk weg moet. Verzuim. 2 jaar geleden toen we in de MMM stapten geen probleem mee gehad. Maar ja allemaal vrouwen toen en een paar die ook via MMM zwanger werden, dus dan krijg je denk ik iets meer begrip.

iedereen een prettig weekend en tot maandag

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan