hoihoi,
Hier slecht nieuws, de zijn vanmorgen gearriveerd. Ik was zo druk met m'n werk dat ik er helemaal niet zo op voorbereid was vandaag, dus het was wel even een schok. En daarna balen natuurlijk! Nu gaan we dus een kijkoperatie laten doen. Ik had meteen willen bellen om een afspraak te maken, maar de afdeling was helaas net gesloten voor vandaag. Morgenochtend dan maar. Ik hoop dat ik voor de kerst nog terecht kan, dan kan ik mooi de kerstdagen uitrusten! Eigenlijk hoop ik dat ze constateren dat mijn eileiders verstopt zitten, dan hebben we tenminste een oorzaak (en een manier om het probleem te verhelpen), herkennen jullie dat?
@ wannabeamom: veel succes vandaag en morgen! Ik hoop echt dat ze bij jouw wel wegblijven, die rottige !
@ suus: ook nog maar een dag, spannend hoor! Veel succes!!
@ wijstje: morgen gesprek toch? Ben erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat. Begin toch steeds meer te denken dat wij die kant ook op zullen gaan, dus ik hoor graag hoe het vervolgtraject eruit ziet! Dan zijn we vast op de hoogte!
@ vergeet ik nog iemand? Sorry... heb er geen schermpje naast deze keer. Veel succes in ieder geval! Moed houden!
groetjes,
Jo